Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه فولاد از شرایط سخت رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا پیش از بازی امشب مقابل الوحدات اردن خبر داد.

سعید آذری در گفت‌وگو با میزان، در مورد آخرین وضعیت تیم فولاد قبل از بازی مقابل تیم الوحدات اردن اظهار داشت: دیشب یک جلسه تمرین خوب و شاداب در ورزشگاه الریاض انجام دادیم. خوشبختانه شرایط تیم خوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحیه و انرژی خوبی در بین بازیکنان به وجود آمده است. امیدوارم از این بازی سربلند خارج شده وضعیت خود را در جدول بهبود دهیم.

وی با اشاره به حضور فولاد در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: گام نخست را محکم برداشتیم و با صعود به مرحله گروهی کار مهمی انجام دادیم. قبل از اینکه به این مسابقات بیاییم می‌دانستیم رقابت سختی در پیش داریم. همه تیم‌های حاضر در این مسابقات تیم‌های قدرتمندی هستند و با شناختی که از رقبا پیدا کردیم به جرأت می‌توانم بگویم که حریف آسان وجود ندارد. با این حال وضعیت تیم ما خوب است.

مدیرعامل باشگاه فولاد ادامه داد: در ابتدا زمین تمرین نامناسب و پر گرد و خاکی و در اختیار ما قرار داده بودند. در کنار زمین مصالح ساختمانی وجود داشت و شرایط برای تمرین مناسب نبود. با صحبت هایی که انجام دادیم زمین تمرین را تغییر داده و در حال حاضر در وضعیت خوبی قرار داریم.

آذری در مورد عملکرد دیگر نمایندگان ایران در این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: برای هر چهار نماینده حاضر در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت دارد. عملکرد آنها تاکنون خوب بوده است و این نشان از قدرت فوتبال ما دارد. امیدوارم در ادامه این رقابت‌ها نیز عملکرد خوبی داشته باشند و هر چهار نماینده کشورمان را در دور بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان ببینیم.

بیشتر بخوانید: آذری: خودمان فولاد را محروم کردیم و حالا دنبال راه حل هستیم/ نکونام نشان داد مربی بین‌المللی است

انتهای پیام/

برچسب ها: سعید آذری فولاد خوزستان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فولاد سعید آذری فولاد خوزستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!

نگاهی به 10 بازیکن بزرگ ناکام تاریخ چمپیونز لیگ انداخته‌ایم.

طرفداری | زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که بیشترین بازی را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما دستاوردی در این رقابت‌ها نداشته‌اند.

سایت ترانسفرمارکت اقدام به معرفی بازیکنانی کرده که بازی‌های فراوانی به همراه تیم‌های خود در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌اند اما توفیق خاصی در این تورنمنت معتبر باشگاهی بدست نیاورده‌اند. زلاتان ابراهیموویچ و جانلوییجی بوفون با 124 بازی در لیگ قهرمانان در صدر بازیکنانی قرار می‌گیرند که دارای بیشترین بازی در این مسابقات اما بدون حتی کسب یک جام نقره‌ای رنگ این رقابت‌ها هستند. پس از این دو اسطوره فوتبال سوئد و ایتالیا بازیکنان دیگری چون فابرگاس، فرناندینیو، کوکه، گریزمان، بالاک، مارکینیوش، هوملس و بونوچی قرار دارند که با وجود بازی‌های فراوان اما در قهرمانی در چمپیونز لیگ ناکام مانده‌اند.

10 بازیکن با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی بازیکنانی با بیشترین بازی در لیگ قهرمانان اروپا اما بدون قهرمانی

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • هشدار مهم: تسلیم شدن در DNA رئال نیست
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • هشدار برای بایرن مونیخ
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • سردار آزمون در زمین مارادونا درخشید(عکس)