Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@18:54:35 GMT

شهر ایلام ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه کم دارد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۷۷۰

شهر ایلام ۲۰۰ لیتر آب در ثانیه کم دارد

ایسنا/ایلام مدیرعامل شرکت آبفا استان ایلام با بیان اینکه شهر ایلام در حال حاضر با کمبود۲۰۰لیتر آب در ثانیه مواجه است و شیوع ویروس کرونا نیز بر مصرف بالای آب تاثیر گذاشته است.

دکتر «نوراله تیموری» با بیان اینکه زیرساخت‌های فعلی جوابگوی نیاز روزافزون و رشد بی‌رویه جمعیت مرکز استان نیست، اظهار کرد: با وجود اینکه همواره تلاش شده تا خدمات‌رسانی به بهترین شکل به مشترکان ارائه شود بدین منظور این شرکت برنامه ریزی های کوتاه مدت و میان مدت،  جهت رفع کمبود آب شهر ایلام در دستور کار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: یکی از این طرح‌ها، افزایش میزان برداشت آب از سد ایلام به میزان ۲۰۰ لیتر در ثانیه است. که کار مطالعاتی و اجرایی جهت افزایش ظرفیت تامین آب که هم اکنون در دستور کار و در مرحله اجرا می باشد و در صورت تامین اعتبار بلافاصله عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، و با اجرای این طرح مشکل کمبود آب در شهر ایلام برطرف می شود.

تیموری ادامه داد: یکی دیگر از راه‌های به حداقل رساندن قطعی آب یا افت فشار در سطح شهر،  اعمال مدیریت فشار است البته چاره ای جز آن هم نداریم برای مدیریت این موضوع ، در هنگام  شب مجبور به کم کردن خروجی تمام مخازن شهر هستیم

وی ادامه داد:  در ماه مبارک رمضان خروجی مخازن(بخاطر ذخیره سازی) از ساعت ۱۲ تا ۳بامداد کم می شود و از ساعت ۳ تا اذان صبح دوباره خروجی مخازن باز می شود و طبعا مناطق مرتفع، بیشتر با کمبود فشار مواجهه می شوند.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی آبفای استان ایلام، مدیرعامل شرکت آبفا با تاکید بر بهینه‌سازی و تغییر الگوی مصرف در بخش آب شرب گفت: پرسنل شرکت در طول شبانه روز و با تمام توان از هیچ تلاش و کوششی در جهت تامین آب سالم و بهداشتی دریغ نمی‌کنند و انتظار داریم همشهریان عزیز نیز در این امر ما را یاری تا بتوانیم توزیع آب بصورت عادلانه انجام دهیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام آب شرب كمبود آب شهر ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای تهران به ایلام لغو شد

تین نیوز

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از لغو پروازهای امروز شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس به دلیل شرایط نامساعد جوی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، وحید فروغی زاده امروز در خصوص لغو پروازهای شرکت هواپیمایی ایران ایر در مسیر ایلام به تهران و بالعکس، اظهار داشت: حسب اطلاعیه شرکت هواپیمایی ایران ایر به اطلاع می رساند، پرواز شماره ۳۳۵۱ و ۳۳۵۰ تهران ایلام تهران این شرکت به دلیل شرایط نامساعد جوی مسیر باطل اعلام شد.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام، افزود:به دلیل شرایط نامساعد هوا و پایین بودن دید افقی این پرواز باطل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ظرفیت تصفیه خانه‌های آب کرج ۶۰۰ لیتر بر ثانیه افزایش یافت
  • سد مخزنی دویرج سرریز شد
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • ۱۸۵ میلیون متر مکعب آب شرب در لرستان تولید شد
  • لغو پرواز‌های شرکت هواپیمایی ایران ایر تهران - ایلام و بالعکس
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • پروازهای تهران به ایلام لغو شد
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • انتقال ۱۳۷ میلیارد لیتر نفت و فرآورده در ۱۴۰۲/ طول خطوط لوله انتقال نفت ایران ۱۰۰۰ کیلومتر افزایش می‌یابد
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​