Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ دوم امیر داود احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ارتش جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون همواره در دفاع از حریم و مرزها، شکوه  و اعتلای کشور مجاهدت و جانفشانی کرده است و این نشانگر گوش به فرمان بودن و اطاعت پذیری ارتش از ولایت فقیه است.

وی با بیان اینکه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی از بازوان پرتوان نظام هستند، با یاری خدا توانسته ایم تا کنون امنیت را در کشور برقرار کنیم و الحمدلله مردم هم راضی هستند و این رضایت مردم، رضایت خدا و رضایت رهبر معظم انقلاب را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر احمدی به اقدامات ارتش در راستای مردم یاری نیز اشاره کرد و گفت: تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در زلزله سرپل ذهاب، ترکمن صحرا، سیل آق قلا و نیز عملیات رفع آلودگی در استان گیلان افتخار داشت تا به مردم عزیز خدمت رسانی کند.

 فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان در بخش دیگری از سخنان به نوآوری ها در تجیهزات نظامی اشاره کرد و گفت: علاوه بر نوآوری که در زمنیه توسعه تجهیزات انجام می دهیم، بر اساس اصل " نگهداری بالاتر از داشتن است"، با استفاده از ظرفیت نخبگان در ارتش، تجهیزاتی را که نیز در اختیار داریم بهینه کنیم.

وی به ارائه خدمات درمانی رایگان به پرسنل اشاره کرد و افزود: در کنار این اقدامات تدابیری انجام شده است تا همه نیروها از خانه های سازمانی برخوردار شوند که در این راستا علاوه بر واحدهای سازمانی موجود، ۱۲۶ واحد جدید نیز در حال ساخت است و قرار است این پروژه در آینده به ۵۳۲ واحد افزایش پیدا کند.

اکنون ما به طور کامل به این توان و بلوغ رسیده ایم که تجهیزاتی را که در اختیار داریم بروز و بازآمد کنیم و توان و آمادگی رزمی را همواره آماده نگه داریم تا در زمان بحران بتوانیم از آنها استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمنیه مسائل رفاهی پرسنل با تدابیر و تلاش هایی که از سوی فرماندهی نیروی زمینی انجام گرفته، طرح های مختلف در دست اجرا است، گفت: طرح های ۲۹ گانه ای در دست اجرا است که همه مسائل نیروها را شامل می شود.

فرمانده تیپ ۲۱۶ زرهی زنجان با بیان اینکه این تیپ در عملیات متعددی در دوران دفاع مقدس حضور داشته است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی در استان زنجان ۸۲۸ شهید تقدیم انقلاب کرده است تکه ۷۰۰ تن از این شهدا از تیپ ۲۱۶ زرهی بودند.

امیر احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارتش در زمان بروز بحران آماده خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: در زمان حاضر بیمارستان ارتش در زنجان با ظرفیت ۱۰۰ درصدی اقدام به پذیرش بیماران کرونایی کرده است. 

برچسب‌ها دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران زنجان دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران زنجان اخبار کنکور ارتش جمهوری اسلامی تیپ ۲۱۶ زرهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه هم میهن در گزارشی نوشت؛

برخی از مردم تهران بر آن عقیده بودند که نمایندگان مجلس – حداقل نمایندگان مردم تهران در مجلس – باید این موضوع را از احمد وحیدی، وزیر کشور و سازمان‌های نظارتی پیگیری کنند. با وجود این مطالبه اما نمایندگان مجلس در آخرین روزها از وجود این قرارداد نجومی اظهار بی‌اطلاعی کردند و برخی از آنها این موضوع را در حد خبرهای منتشرشده در رسانه‌ها پیگیری کردند و حاضر نشدند به آن واکنش نشان دهند؛ درحالی‌که برخی از اعضای سابق شورای شهر تهران در مجلس حضور دارند و از اهمیت این قرارداد باخبر بودند. از سوی دیگر انتظار می‌رفت به دلیل اهمیت تهران به عنوان پایتخت ایران و تاثیری که بر دیگر شهرها می‌گذارد، اعضای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها به این موضوع ورود پیدا کنند اما اینطور به نظر می‌رسد که حمل و نقل عمومی شهر تهران برای نمایندگان خودروسوار مهم نیست.

احمد علیرضابیگی، عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس درباره قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با چین به هم‌میهن گفت: «شهرداری می‌تواند با کشورهای خارجی قرارداد ببندد اما نه قراردادهای پنهانی یا دارای ایرادات. وزارت کشور هم در این مورد نظریه تخصصی خود را می‌دهد. اما دستگاه‌های نظارتی باید به این موارد ورود پیدا کنند.»

او افزود: «شورای شهر بر عملکرد شهرداری نظارت دارد و باید براساس چارچوب‌ها عمل کند. اما دستگاه‌های نظارتی هم باید بر عملکرد دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری نظارت داشته باشند. اینطور به نظر می‌رسد که نظارت و خوفی از این دستگاه‌ها وجود ندارد. بنابراین هر کسی هر جا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند.»

علیرضابیگی با اشاره به اینکه تمام این موضوعات سیاسی است، تاکید کرد: «این به نوع حکمرانی در کشور برمی‌گردد. در مدل حکمرانی کنونی اراده مردم را به حداقل رسانده‌ایم. وقتی مردم حس کنند نظر و اراده آنها تعیین‌کننده است، نظارت را توسعه می‌دهند و نتیجه آن روی کار آمدن شورای شهری است با پشتوانه مردمی که به مردم بدهکار است و باید پاسخگوی شهروندان باشد؛ چراکه باز هم باید درِ خانه مردم برود برای گرفتن رای؛ پس سعی می‌کند رضایت مردم را به دست آورد. رضایت مردم وقتی به وجود می‌آید که شورای شهر به نیابت از آنها عمل می‌کند. وقتی این اتفاق نمی‌افتد مردم کنار می‌مانند و نظارتی اتفاق نمی‌افتد. اگر نظارتی هم وجود داشته باشد در مقابل آن مقاومت می‌شود. با این روند شاهد پیشرفتی نخواهیم بود.»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901620

دیگر خبرها

  • توضیحات زاکانی به خبرنگار قدس‌آنلاین درباره همکاری شهرداری با طرح نور / هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • هرجا و هر طور پلیس بخواهد
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند
  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • تخصص بدون تعهد و تعهد بدون تخصص زمینه‌های فساد را ایجاد می‌کند
  • استفاده از توان جهاد دانشگاهی زنجان برای خدمت به جوانان ضروری است
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم