Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مقرر است یک مقام قضایی و یک وکیل با حضور مستمر در شهرک صنعتی نسبت به بررسی مسائل و حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان، صنعتگران و جامعه کارگری با رویکرد تحقق شعار سال اهتمام ویژه داشته باشند. خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری، رئیس کل دادگستری استان یزد در اولین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یزد در سال جاری اظهار کرد: یکی از اقدامات تحولی در دستگاه قضا استان یزد برای پشتیبانی از تولید و مانع زدایی‌ها، حضور یک نماینده از این دستگاه در شهرک صنعتی و ارتباط مستمر مقام قضایی برای رصد مسائل و چالش‌های حوزه تولید و ارتباط مستقیم با واحد‌های تولیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس کل دادگستری استان یزد خاطرنشان کرد: در کنار نماینده دستگاه قضایی در شهرک صنعتی، یک وکیل نیز از کانون وکلای رسمی دادگستری نیز همکاری و حضور دارد تا به امور مرتبط و ارائه مشاوره رایگان به واحد‌های تولیدی بپردازد.
وی تصریح کرد: مانع زدایی از تولید یعنی اینکه ما فعال باشیم و منتظر حضور صنعتگر و تولید کننده در دستگاه عدلیه نباشیم؛ بلکه با حضور نماینده قوه قضاییه در بین تولیدکنندگان و صنعتگران، چالش‌های تولید و کارآفرینی را بیابیم و برای رفع موانع پیگیری مستمر و فعال داشته باشیم.
دهشیری، تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را سرداران جنگ اقتصادی ذکر کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی تمام‌قد در پشتیبانی از سرداران جنگ اقتصادی در میدان عمل حاضر خواهد بود تا در صورت لزوم پشتیبانی و مانع زدایی انجام شود و جهش تولید شکل گیرد و شعار سال محقق شود.
رئیس کل دادگستری استان یزد در ادامه اظهار کرد: در این رابطه در کنار ارتباط با اربابان صنایع با بدنه واحد‌های تولیدی و جامعه میانی و کارگری نیز ارتباط برقرار خواهد شد تا مسائل و مشکلات برای مانع زدایی از تولید از آن قشر نیز رصد و پیگیری شود.
وی با اشاره به ۱۵ عنوان قانون اختصاصی مستقیم و غیرمستقیم در حوزه حمایت از تولید، ابراز داشت: قوانین خاص و خوبی در حوزه حمایت از تولید تصویب‌شده که باید توسط یک تیم تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته تا بتوان از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید استفاده کرد.
وی خاطرنشان کرد: با اهتمام به مسئله حمایت از تولید و تعامل سازنده بین دستگاه‌های قضایی، اجرایی، انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و تشکل‌های بخش خصوصی دو سال پیاپی استان یزد به‌عنوان بهشت سرمایه‌گذاری از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس معرفی شده است؛ لذا جا دارد برای حفظ و ارتقاء وضعیت موجود باز هم بر تعاملات سازنده افزود.

بیشتر بخوانید:

ضرب الاجل رئیس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف پرونده‌های بخش تولید تا پایان خردادماه در اولین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد در سال جاری به موضوع و مشکلات ۵ کارخانه و واحد‌های تولیدی و صنعتی رسیدگی شد که امکان به‌کارگیری و اشتغال برای بیش‌از یک هزار نفر به طور مستقیم و ۳ هزار نفر غیرمستقیم در آینده مهیا و فراهم خواهد شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: حمایت از تولید تولید کنندگان اقتصاد مقاومتی دادگستری یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمایت از تولید تولید کنندگان اقتصاد مقاومتی دادگستری یزد رئیس کل دادگستری استان یزد واحد های تولیدی حمایت از تولید مانع زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد