Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@19:22:10 GMT

دوناروما بالاتر از دخه‌آ خواهد ایستاد؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۷۶۸۸

دوناروما بالاتر از دخه‌آ خواهد ایستاد؟

دروازه‌بان ایتالیایی تیم فوتبال میلان بیشترین دستمزد دریافتی را در بین دروازه‌بان‌های جهان خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دستمزد درخواستی جان‌لوئیجی دوناروما برای تمدید قراردادش با میلان، در صورتی که از سوی این باشگاه ایتالیایی مورد پذیرش قرار بگیرد، او را در رده دوم بازیکنانی قرار خواهد داد که در سری A بیشترین دستمزد دریافتی را دارند و البته در صدر لیست دروازه‌بان‌های جهان از این حیث خواهد ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد کنونی این دروازه‌بان 22 ساله در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و مدیران باشگاه میلان سخت به دنبال حفظ او برای طولانی مدت هستند. گفته می‌شود مدیران این باشگاه ایتالیایی پیشنهادی با دستمزد 8 میلیون یورو در سال روی میز مذاکره گذاشته‌اند اما دوناروما و مدیر برنامه‌هایش یعنی مینو رایولا دستمزد 12 میلیون یورو در سال برای تمدید قرارداد می‌خواهند. دستمزد کنونی این دروازه‌بان ایتالیایی در میلان 6 میلیون یورو در سال است.

بر اساس گزارش پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا؛ در صورتی که باشگاه میلان به خواسته دوناروما و رایولا تن دهد، این دروازه‌بان ملی‌پوش با 12 میلیون یورو دستمزد سالیانه، پس از کریستیانو رونالدو بیشترین دستمزد دریافتی را در بین بازیکنان سری A ایتالیا خواهد داشت.

طبق این گزارش؛ دوناروما با این رقم دستمزد دریافتی می‌تواند در صدر لیست دروازه‌بان‌هایی قرار بگیرد که بیشترین دستمزد دریافتی را دارند. در حال حاضر این رکورد در دستان داوید دخه‌آ از منچستریونایتد با دستمزد سالیانه 11 میلیون یورو است.

مانژوکیچ حقوق یک ماه خود را وقف بنیاد خیریه میلان کرد

دوناروما که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن قرار دارد، از سال 2015 در عضویت میلان است و تاکنون در 243 بازی از رقابت‌های مختلف درون دروازه روسونری ایستاده است.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دوناروما داوید د خیا سری A میلان دوناروما داوید د خیا سری A میلان بیشترین دستمزد دریافتی میلیون یورو دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • علاقه میلان به جذب تیاگو سانتوس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • رئیس لالیگا: 5 میلیون یورو برای تکنولوژی گل زیاده!
  • بارسلونا مصمم به فروش دیونگ
  • کلید کاهش وزن؛ فقط کافی است کالری دریافتی را کم کنید