Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-06@02:27:15 GMT

13 شرکت نفتی آمریکا در 2021 اعلام ورشکستگی کردند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۴۰۶

13 شرکت نفتی آمریکا در 2021 اعلام ورشکستگی کردند

تعداد تولیدکنندگان نفت آمریکای شمالی که در سه ماهه اول 2021 اعلام ورشکستگی کرده‌اند به بالاترین رقم از 2016 رسیده است

 

به گزارش پول نیوز به نقل از اویل پرایس، تعداد تولیدکنندگان نفت آمریکای شمالی که در سه ماهه اول 2021 اعلام ورشکستگی کرده‌اند به بالاترین رقم از 2016 رسیده است ولی موج این ورشکستگی‌ها از زمان اوج آن در نیمه دوم 2020 کندتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تگزاس 50 درصد از کل این ورشکستگی‌ها را در سه ماهه اول 2021 بر عهده داشته است و 4 شرکت آن ورشکسته شده‌اند. تعداد کل این شرکت‌های ورشکسته شده در این سه ماهه هشت عدد است. این عدد در سه ماهه اول 2016 برابر با 18 شرکت بود.

طبق گزارش شرکت حقوقی «هاینز اند بون»، کل بدهی تولیدکنندگانی که در این مدت اعلام ورشکستگی کرده‌اند بیش از 1.8 میلیارد دلار بوده است. اوج بدهی شرکت‌های ورشکسته شده آمریکایی تا حالا 1.6 میلیارد دلار در سه ماهه اول 2019 ثبت شده است.


درست است که رقم اعلام شده بالاترین میزان ورشکستگی برای سه ماهه اول از 2016 بوده ولی این رقم نسبت به 18 تولیدکننده‌ای که در بهار 2020 ورشکسته شده‌اند و 17 شرکتی که در تابستان اعلام ورشکستگی کردند، پایین‌تر است. یعنی زمانی که قیمت نفت سقوط کرد و فشار آن بیشتر بر تولیدکنندگان بدهکار بود.

اطلاعات این شرکت حقوقی نشان می‌دهد علاوه بر این هشت شرکت تولیدکننده، 5 شرکت خدمات میادین نفتی هم در سه ماهه اول 2021 اعلام ورشکستگی کرده‌اند. این رقم در تابستان 2020 برابر با 27 شرکت بود و در پاییز به 17 شرکت رسید.

کل بدهی شرکت‌های خدمات میادین نفتی که در سه ماهه اول 2021 اعلام ورشکستگی کرده‌اند برابر با 7.2 میلیارد دلار است.

 

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نفت آمریکا ورشکستگی پول نیوز تولید نفت میدان نفتی ورشکسته شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی

علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران از خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی پس از شش سال خبر داد و گفت: این واحد تولیدی با موضوع فعالیت تولید کربنات کلسیم از سنگ‌های آهکی برای مصرف دام و طیور به‌عنوان مکمل غذایی در شهرستان ساوه از سال ۱۳۹۶ به‌طور کامل تعطیل و در معرض فروپاشی و ورشکستگی قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این شرکت بر اساس نوسانات نرخ ارز، عدم رقابت با تولیدکنندگان بزرگ، دریافت تسهیلات بانکی و معوق شدن اقساط بانکی و عدم پرداخت به موقع مطالبات سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی ورشکسته شناخته شد که با ورود اداره تصفیه امور ورشکستگی دادگستری کل استان تهران همزمان با پیشبرد امر تصفیه، جلسات متعددی با بستانکاران عمده اعم از بانک، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی تشکیل گردید و رفع موانع موجود در مسیر فعالیت این واحد تولیدی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه خوشبختانه با پیگیری‌های صورت‌گرفته در نهایت صد در صد مطالبات بستانکاران به صورت نقدی پرداخت و این شرکت از ورشکستگی خارج گردید، اذعان کرد: این واحد تولیدی در حال حاضر با اشتغال ۳۱ نفر نیروی کار به‌صورت مستقیم به چرخه تولید بازگشت و به طور کامل تحویل مالکین و سهامداران گردید.

القاصی در پایان با اشاره به ایجاد بستر جدید توسعه در واحد تولیدی مذکور و افزایش تولید تا هزار تن در روز خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی مطالبات اعم از حقوق و مزایای کارگری، هزینه‌های جاری از جمله حق بیمه، مالیات، برق و گاز پرداخت شد و با خروج از ورشکستگی، این واحد تولیدی در روزجاری تحویل مالکین و سهامداران شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حقوقی قضایی

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • بیانیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اهواز در خصوص سرایت بنزین به آب‌های سطحی
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • مدیر نفتی آمریکایی برای تبانی با اوپک تنبیه شد