Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولایی با بیان اینکه کانون‌های خادمیاری رضوی در مازندران با هدف محرومیت زدایی، ترویج سبک زندگی رضوی، ایجاد جریان امام رضایی، گسترش خدمت به محرومین به نیت امام مهربانی ها تشکیل شده، گفت:همچنین ۱۰۰مبلغ به نیت امام رضا(ع) مروج آموزه های دین اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمود تولایی» امروز(۲۹فروردین) در دیدار با اعضای کانون تبلیغ دینی نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران با حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران اظهار کرد: در راستای توجه به فرموده مقام معظم رهبری پیرو بحث خادمیاران رضوی، ایجاد دفتر خدمت جهت خدمت‌رسانی به خانواده‌های محروم ضرورت پیدا کرد، در تولیت جدید نبز همین بحث با جدیت تمام به‌خصوص در مازندران با تشکیل ۲۰ کانون در کشور دنبال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول کانون تبلیغ دینی آستان قدس رضوی استان مازندران گفت: کانون‌های خادمیاری امام رئوف در استان با هدف محرومیت زدایی، ترویج سبک زندگی رضوی، ایجاد جریان امام رضایی، گسترش خدمت به محرومین به نیت امام مهربانی ها تشکیل شده است.

افزود: همچنین در کانون تبلیغ دینی که متشکل از مبلغان و مداحان استان است فعالیت‌هایی از قبیل؛ جذب ۱۷۰ مداح رضوی فعال در ۱۸ شهرستان، فعالیت ۱۰۰ مبلغ در سامانه و کشیک حرم، برگزاری کلاس‌های آموزشی، جذب ۳ هزار خانواده محروم، اجرای طرح پخش نان رضوی، برگزاری طرح میقات الرضا، کاروان عشق در ۱۰ شهرستان با اجرای مداحی و اجرای طرح پلاک هشت داریم.

 

تولایی اضافه کرد: اجرای طرح دلدادگی امیرالمومنان (ع) در ۴۵ شب، اجرای طرح کشوری تولی و روضه خانگی به تعداد زیاد همچنین اجرای طرح چهارشنبه‌های امام رضایی در مساجد و هیات‌ها که در روز چهارشنبه مابین نماز جماعت در مساجد قابل اجرا است، از دیگر اقدامات این کانون است.

 

وی با اشاره به اقدامات دیگر این کانون، افزود: اجرای فعالیت‌های تبلیغی و نشریات مذهبی ایجاد سامانه پیامک، بلوتوث و سایت و گردهمایی و همایش‌ها با راه‌اندازی فعالیت‌های فرهنگی و برگزاری مراسمات هدایت شهرستان‌ها برای برپایی اتاق فکر جهت بالابردن سطح علمی فرهنگی مخاطبین و اجرای گفتمان‌های دینی با موضوعات متفاوت حجاب، عفاف و فرهنگ ایثار و شهادت در این کانون انجام می‌شود.

 

تولایی خاطرنشان کرد: استفاده از روش‌های نوین تبلیغی همچون فعال‌سازی فضای وب و کانون‌های گفت‌وگوی مجازی، تشکیل کارگروه های مهم برای موضوعات روز در اختیار مداحان و مبلغین قرار می‌گیرد.

 

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: خادمیاران رضوی نماینده ولی فقیه در مازندران تبلیغ دین نیت امام اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود

علی حسن زاده گفت: در آستانه دهه کرامت قرار داریم و از سالروز میلاد حضرت معصومه (س) تا ولادت امام رضا (ع) برنامه های متنوع با محوریت توسعه خدمات و فرهنگ رضوی برگزار می شود.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل افزود: قبل از شروع دهه کرامت و همزمان با هفته معلم به همت کانون تعلیم و تربیت آستان قدس رضوی در استان اردبیل تجلیلی را از معلمان خادم یار رضوی شاهد بودیم و سعی کردیم به تلاشگران سنگر تعلیم و تربیت ادای احترام کنیم.

به گفته او، با حضور در آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و منزل تعدادی از فرهنگیان فعال کانون سعی کردیم تا با تقدیم تحفه رضوی به آنها قدردان تلاش های یک سال گذشته معلمان در ترویج فرهنگ رضوی باشیم.

حسن زاده با اشاره به راه اندازی کانون های خدمت مدرسه محور در اردبیل بیان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری امروز حرم امام رضا (ع) تنها در مشهد محدود نشده بلکه کل کشور حرم رضوی محسوب می شود و مردم در طیف ها و سلایق مختلف عشق خدمت رسانی به امام رضا (ع) را به نمایش می گذارند.

او افزود: در حال حاضر ۱۹ کانون تخصصی در سطح استان فعالیت می کنند و در کنار آن ۴۰ کانون معین محلات نیز به عنوان کانون های خدمت رضوی در سطح استان ماموریت توسعه و ترویج فرهنگ رضوی را برعهده دارند.

دبیر خادم یاران خدمت رضوی استان اردبیل تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در همه مناطق استان کانون های خدمت رضوی را توسعه داده و از وضعیت رابط آنها را به کانون های فعال با حضور جوانان علاقمند و فرهیختگان جامعه تبدیل کنیم.

حسن زاده با اشاره به فعالیت های ارزشمند کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان اردبیل گفت: با هدف ترویج فرهنگ خدمت رسانی و همچنین فرهنگ رضوی کانون های خدمت در مدارس راه اندازی و ما همراهی جامعه فرهنگیان و دانش آموزان را در این راستا شاهدیم.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • امام صادق(ع) نهضت علمی بزرگی را در جهان اسلام پی‌ریخت
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی
  • مکتب امام صادق(ع) مروج ارزش‌های انسانی و اسلامی است
  • اجرای برنامه‌های دهه کرامت بویین میاندشت با مشارکت مردم
  • پایگاه مسجد باید محور همه فعالیت‌ها قرار بگیرد
  • ترویج ازدواج شرعی احیای سیره و سنت پیامبر اسلام (ص) است