Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرکنسول اوکراین در شهر سن پطرزبورگ روسیه به اتهام تلاش برای دستیابی به اطلاعات محرمانه بازداشت شد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، آژانس امنیت فدرال روسیه امروز شنبه از بازداشت «الکساندر سوسونیوک» (Alexander Sosonyuk) سرکنسول اوکراین در شهر سن پطرزبورگ به اتهام جاسوسی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفته می‌شود که وی حین دیدار با یک شهروند روس و در حال تلاش برای کسب اطلاعات محرمانه از جمله دیتای مربوط به نهاد‌های وابسته به قوه مجریه روسیه بازداشت شده است.

آژانس امنیتی روسیه می‌گوید که به اتهامات این دیپلمات اوکراینی در چارچوب قوانین بین المللی رسیدگی خواهد شد.

طبق کنوانسیون وین، دیپلمات‌ها از مصونیت برخوردارند حال آنکه در صورت نقض قوانین محلی یا انجام اقدامات خصمانه، از کشور میزبان اخراج خواهند شد.

بازداشت این دیپلمات اوکراینی درحالی است که رابطه مسکو-کی یف به شدت درگیر تنش است.

روسیه می‌گوید دولت کی یف با تحریک جدایی طلبان شرق اوکراین، مناطق مرزی را ناامن کرده تا آنجا که مسکو مجبور شده در اقدامی دفاعی، حضور نظامی در مرز‌ها را افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بازداشت دیپلمات اوکراینی جاسوسی سرکنسول اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی

بازدید 10 روسیه حملات سنگینی بر روی خطوط پشتیبانی اوکراین از مرز لهستان انجام داده است. حالا نیروی هوایی روسیه یک ویدیوی متفاوت از مراحل تسلیح و بمباران با جنگنده سوخو 34 منتشر کرده است. در این ویدیو که از چندین زاویه گرفته شده، بمب‌های نیم تنی FAB-500 که با کیت‌های هدایت دقیق تجهیز شده‌اند و با بالک‌هایی به سمت هدف پرتاب می‌شوند، مورد استفاده قرار گرفته‌اند. تصاویر این عملیات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • پیشروی گسترده ارتش روسیه در 3 منطقه شرقی اوکراین/منطقه دونباس اوکراین به زودی سقوط می کند
  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • مسکو: روسیه «نووباخموتوکا» را آزاد کرد/ دفع ۱۳ ضدحمله اوکراینی‌ها
  • عملیات بمباران عقبه اوکراینی‌ها با بمب‌های نیم تنی
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر