Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، آرسنال میزبان فولام خواهد بود.

آرسنال در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر انگلیس، باید به مصاف فولام برود.

تاریخ زمان مکان داور 29 فروردین 1400 17:00 ورزشگاه امارات کرگ پاوسن ورزشگاه اماراتوضعیت آرسنال و فولام

آرسنال به نظر می رسد که از روند سینوسی این فصل خود فاصله گرفته و در هفته های اخیر شرایط نسبتا خوبی پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

13 برد، 12 باخت و 6 تساوی، باعث شده تا آرسنال با 45 امتیاز، در رتبه نهم قرار بگیرد. خط دفاع توپچی ها وضعیت نسبتا خوبی در این فصل لیگ برتر انگلیس دارد و از لحاظ گل خورده، پنجمین دفاع برتر لیگ است و خط حمله تیم میکل آرتتا با اینکه در 31 بازی اخیر تنها 43 گل به ثمر رسانده اما در هفته های اخیر شاداب تر از قبل به نظر می رسد و برای اولین بار در 89 سال اخیر، آرسنال در 4 بازی متوالی خارج از خانه حداقل 3 گل به ثمر رسانده است. آرسنال تمام 6 بازی اخیر خود برابر فولام را پیروز شده است.

از ابتدای فصل مشخص بود که اسکات پارکر و تیمش برای بقا در لیگ برتر انگلیس کار سختی دارند. فولام که در ابتدای فصل امیدوارکننده ظاهر شد، در هفته های اخیر اصلا خوب نتیجه نمی گیرد و 4 شکست متوالی را تجربه کرده است. 16 شکست، 11 تساوی و تنها 5 برد، کارنامه فولام تا اینجای فصل بوده است و این تیم با 26 امتیاز، در رتبه هجدهم قرار دارد و کار سختی برای فرار از سقوط دارد. 42 گل خورده برای تیم رتبه هجدهم بد تلقی نمی شود، اما 24 گل زده فولام، تنها از شفیلد یونایتد بهتر است و همین باعث شده تا تیم اسکات پارکر در چنین رتبه ای باشد.

ترکیب احتمالی آرسنال و فولام ترکیب احتمالی آرسنال و فولاممصدومان و محرومان  مصدومان و محرومان تقابل های اخیر دو تیم تقابل های اخیر دو تیمنکات آماری

آرسنال تمام 6 بازی اخیر خود برابر فولام در تمام رقابت ها را پیروز شده است.

آرسنال در 3 بازی اخیر خود برابر فولام در تمام رقابت ها، حداقل 3 گل به ثمر رسانده است.

فولام 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس را واگذار کرده است.

پیش بینی هواسکورد آرسنال 2-0 فولام

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ برتر انگلیس بازی اخیر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در حال حاضر با یک امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قرار دارد اما آنها یک بازی بیشتر از حریف انجام داده‌اند و همین باعث شده است که این احتمال وجود داشته باشد که صدر را از دست بدهند.

فشردگی دیدارهایی که شاگردان پپ گواردیولا باید در چند روز باقی مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر برگزار کنند باعث شده است که بسیاری احتمال از دست دادن امتیاز توسط این تیم را مطرح کنند و به نظر می‌رسد که آرتتا هم بسیار به این اتفاق امیدوار است.

سرمربی آرسنال در پاسخ به سوالی در این باره به خبرنگاران گفت:« بله، این چیزی است که با قلب و روحم آرزویش را دارم. می‌دانید که احساس من چیست. هر تیمی فقط می‌خواهد برنده باشد و برای قهرمانی نیاز دارید که سایر تیم‌ها امتیاز از دست بدهند و شما آرزو می‌کنید که این اتفاق رخ دهد.

و پس از این که سیتی ببرد، ما باید احساس‌مان را مدیریت کنیم چون مهم نیست که در آن روز چه اتفاقی رخ می‌دهد. هنوز دیدارها و امتیازهای بسیاری باقی مانده است. باید خوب بازی کنیم و آماده باشیم و در بازی بعدی به پیروزی برسیم تا امیدمان را حفظ کنیم. این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • خلاصه بازی آرسنال 3-۰ بورنموث (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • خلاصه بازی آرسنال و بورنموث + فیلم
  • سامان قدوس به دنبال پایان روزهای تلخ
  • آرسنال ۳-۰ بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال 3-0 بورنموث: در انتظار لغزش تیم پپ
  • آرسنال قاطعانه برد و فشار روی سیتی را افزایش داد
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • آرتتا: آرزوی قلبی‌ام امتیاز از دست دادن سیتی است
  • قطعی شد: دستکش طلا برای ستاره آرسنال