Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جنبش انصارالله» یمن امروز (شنبه) اعلام کرد که با استفاده از یک پهپاد پایگاه هوایی «ملک خالد» در خاک عربستان را هدف قرار داده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های نظامی ارتش یمن در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: هواپیمای بدون خلبان «قاصف ۲ K» یک هدف نظامی حساس و مهم را در این پایگاه هوایی که در منطقه «خمیس مشیط» قرار دارد را به دقت مورد اصابت قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی جزییات بیشتری از این حمله پهپادی به پایگاه هوایی ملک خالد در خاک عربستان منتشر نکرد.

نیرو‌های مردمی و ارتش یمن در واکنش به حملات هوایی سعودی‌ها علیه مناطق مسکونی و کشتار غیرنظامیان و انهدام تاسیسات زیربنایی این کشور با استفاده از انواع مختلف پهپاد‌ها و موشک‌های بالستیک دوربرد مراکز مهم و حساس نظامی و اقتصادی عربستان را آماج حملات خود قرار می‌دهند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن - فقیرترین کشور عربی - آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهاد‌های وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بار‌ها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در یک قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قاصف ۲ K پایگاه هوایی خمیس مشیط موشک انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملیات ضدصهیونیستی القسام در خارج از فلسطین
  • (ویدئو) اصابت موشک به پایگاه صهیونیستی مرون
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیرو‌های روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • واکنش وزیر دفاع آمریکا به ورود نیروهای روسی به پایگاه نظامی نیامی
  • حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه؛ خسارت سنگین روس‌ها + ویدئو
  • 8 زخمی در حمله جدید اسرائیل به سوریه
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • ببینید | حمله پهپادی اوکراین به پایگاه هوایی روسیه
  • (ویدئو) اصابت موشک بالستیک روسیه به شهر اودسا
  • حمله هوایی و موشکی روسیه به مقر فرماندهی ارتش اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به مناطق مختلف روسیه