Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@14:23:11 GMT

بازگشت حسینی به خط دفاعی ترابزون

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۳۱۹

بازگشت حسینی به خط دفاعی ترابزون

ملی‌پوش ایرانی ترابزون اسپور یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش در دیدار با هاتای اسپور است.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را در لیست نفراتش می‌بیند، از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه مدیکال پارک مقابل تیم رده هشتمی هاتای اسپور قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سید مجید حسینی که دو هفته قبل حضور ۹۰ قیقه‌ای در ترکیب ترابزون اسپور مقابل کایزری اسپور داشت، اما در لحظات پایانی دیدار اخیرشان به‌عنوان یار جانشین فرصت بازی برابر ریزه اسپور را به دست آورد، در مسابقه امروز با هاتای اسپور مجددا به جمع نفرات اصلی تیمش بازگشت.

 

مدافع ایرانی ترابزون اسپور که در این فصل ۱۴ بازی در سوپر لیگ ترکیه انجام داده، در دیدار رفت مقابل هاتای اسپور نیمکت‌نشین بود و به‌عنوان یار جانشین هم فرصت بازی را به دست نیاورد.

 

یاران حسینی که طی پنج هفته اخیر سوپر لیگ ترکیه یک برد و چهار مساوی داشتند، ۵۸ امتیازی و تیم چهارم جدول هستند که کسب هر نتیجه‌ای مقابل هاتای اسپور تغییری در رتبه آنها به وجود نمی‌آورد.

 

ترابزون ترکیه سید مجید حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ترابزون ترکیه سید مجید حسینی ترابزون اسپور هاتای اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی حسینی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک، در نشست خبری پیش از بازی مقابل پیکان اظهار کرد: بعد بازی آخرمان مقابل فولاد سعی کردیم مثل همیشه تیم را آماده کنیم و سعی کردیم بچه‌ها را توجیه کنیم که تمام کردن یک کار خیلی مهم‌تر از شروع کردن آن است. تمام کردن لیگ برای ما خیلی اهمیت دارد و بچه‌ها باید به این نتیجه رسیده باشند که لیگ را با بهترین نتیجه تمام کنند. این وظیفه ما را سنگین می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشند. داشتن انگیزه در بازی‌های آینده برای ما در اولویت است و غیر از مسائل فنی، داشتن انگیزه و تمرکز کامل برای ما مهم‌ترین قسمت قضیه است و لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم و هر بازی باید برای ما حکم فینال را داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • بحران خط دفاعی در منچستریونایتد؛ دوری سه هفته‌ای هری مگوایر از میادین
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • حسینی: لیگ را باید به بهترین شکل تمام کنیم
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند
  • ترکیه برای بازگشت به برنامه مونتاژ F-35 شرط گذاشت
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)