Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@17:37:41 GMT

قاچاقچی اسلحه با ۵۹ قبضه سلاح غیر مجاز دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۳۸۳

قاچاقچی اسلحه با ۵۹ قبضه سلاح غیر مجاز دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشراف اطلاعاتی خود مطلع شدند یک قاچاقچی اسلحه قصد دارد محموله‌ای از اسلحه‌های غیر مجاز را از مرزهای غربی کشور به سمت استان خوزستان منتقل کند.

وی افزود: مأموران بلافاصله اطلاعات لازم را در اختیار مأموران فرماندهی انتظامی استان کردستان قرار داده و نهایتاً با هدایت اطلاعاتی مأموران پلیس استان اصفهان فرد مذکور که به وسیله یک دستگاه خودروی وانت نیسان در حال عبور از محور مواصلاتی کردستان به استان کرمانشاه بود شناسایی و دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۵۹ قبضه اسلحه غیر مجاز در عملیات مذکور خبر داد و گفت: دشمنان ملت با هدف ایجاد نا امنی و برهم زدن آرامش مردم اقدام به وارد کردن اسلحه به داخل کشور می‌کنند اما مطمئناً به لطف خداوند و هوشیاری و اقدام به موقع مأموران در این نقشه خود ناکام خواهند شد.

کد خبر 5191208

منبع: مهر

کلیدواژه: اسلحه غیرمجاز دستگیری قاچاق فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • ۴۷ قاچاقچی مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۱۷ قبضه کُلت کمری در پیرانشهر
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم