Web Analytics Made Easy - Statcounter

.به گزارش خبرنگار مهر، پرویز یزدان‌پناه عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شمار جان‌باختگان کووید ۱۹ استان به ۵۲۴ نفر رسید.

وی بیان کرد: هم اکنون ۵۰۵ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۱۵۱ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۲۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

یزدان‌پناه تصریح کرد: از یک‌هزار و ۷۳ نمونه پی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج، ۴۳ درصد موارد مثبت است و بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، چرام و باشت است.

کد خبر 5191386

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج پرویز یزدان پناه قربانیان کرونا ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا ماه رمضان ۱۴۰۰ کرمانشاه بوشهر اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا محدودیت های کرونایی انتخابات 1400 ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 

ایسنا/کرمان بخشدار یزدان‌آباد زرند از مسدود شدن جاده دسترسی منطقه عشایری چاه‌غلامعلی خبر داد.

ایزدی امروز ششم اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی بارش‌های شب گذشته و امروز و جاری شدن سیلاب، مسیر روستای چاه‌غلامعلی میدود شده است.

وی از شهروندان خواست از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند .

بخشدار یزدان آباد از دامداران به ویژه دامداران روستای چاه‌غلامعلی خواست از چرای دام در مسیر رودخانه‌ها و سیلاب‌ها دوری کنند .

ایزدی گفت: مسیرهای جاده‌ای باز است و رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • گاندو‌ها در برابر تراکتور باختند
  • (تصاویر) تجاوز به چپ کامیون در دره شهر / ۴ نفر جان باختند
  • روستای چاه‌غلامعلی زرند در محاصره سیل 
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد+ فیلم
  • مسیر چاه غلامعلی مسدود شد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • حادثه در ساختمان مسکونی در آدیس‌آبابا/ ۷ نفر جان باختند