Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@00:27:04 GMT

مجوز ۲ دفتر گردشگری سلامت در ایلام صادر شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۸۷۸

مجوز ۲ دفتر گردشگری سلامت در ایلام صادر شد

به‌گزارش روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، عبدالمالک شنبه‌زاده اظهار داشت: استان ایلام به دلیل همسایگی با کشور عراق و فراهم بودن شرایط تردد آسان می‌تواند میزبان گردشگران سلامت باشد و از این مزایا برای توسعه و تقویت گردشگری بهره مند شود.

شنبه‌زاده یادآور شد: امکان سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری سلامت استان ایلام با کشور عراق نیز می‌تواند فرصت‌های جدیدی را برای توسعه فضای کسب و کار و تقویت اقتصاد منطقه فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: ایلام می تواند از ظرفیت همسایگی با عراق و جهش چشمگیر سطح خدمات درمانی در این استان بهره ببرد و به یکی از قطب‌های مهم گردشگری سلامت در کشور تبدیل شود.

۶ دوره آموزشی صنایع دستی در ایلام برگزار شد

شنبه زاده از برگزاری ۶ دوره آموزشی برای توانمندسازی نیروهای گردشگری استان در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: سال گذشته با توجه به اهمیت آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در بخش گردشگری برای ارائه خدمات بهتر، طرح توانمندسازی نیروی انسانی و فعالان حرفه‌ای بخش گردشگری و نیروهای انسانی مرتبط با این بخش در استان ایلام ۶ دوره کلاس آموزشی برگزار شد.

شنبه زاده اظهار داشت: با توجه به اهمیت خدمت‌رسانی مطلوب در ایام ویژه سال نسبت به برگزاری این دوره‌های آموزشی در استان اقدام شده و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها با مفاهیم و مبانی میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی، آداب معاشرت و الگوهای رفتاری، روش‌های افزایش رضایتمندی گردشگران و غیره آشنا می‌شوند.

شنبه‌زاده با بیان اینکه برگزاری این دوره‌های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه ای است، تاکید کرد: در بحث آموزش‌ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می‌شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه‌ای و شرایط عبور از بحران‌های منطقه‌ای مهم است.

به گفته شنبه زاده در پایان دوره برای هر کدام از شرکت‌کنندگان گواهینامه صادر شده است.

برچسب‌ها ایلام گردشگری سلامت عراق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام گردشگری سلامت ایلام گردشگری سلامت عراق اخبار کنکور گردشگری سلامت شنبه زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

ظاهرا مجوز فعالیت دوباره یحیی گل‌محمدی تا انتهای لیگ بیست‌وسوم صادر نمی‌شود.

طرفداری | ممکن است یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده سکان هدایت تراکتور را در دست بگیرد.

یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

طبق ادعای خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • سوئد مجددا برای هتک حرمت قرآن کریم مجوز صادر کرد
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • ۲۰۰ مجوز موافقت اصولی برای گردشگری دریایی در مازندران صادر شد