Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-02@21:59:13 GMT

مهمانان پارتی شبانه ماموران ستاد امر به معروف را کتک زدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۰۹۲۴

مهمانان پارتی شبانه ماموران ستاد امر به معروف را کتک زدند

پارتی شبانه لو رفت  و ماموران ستاد امر به معروف کاشان کتک خوردند.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان از دستگیری سه عامل ضرب و شتم ماموران ستاد امر به معروف در کاشان خبر داد.

به گزارش رکنا،  روح الله صنعتکار معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های مردمی مربوط به برگزاری یک مراسم پارتی و جشن تولد مختلط در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کاشان گفت: برخی از همسایگان این منزل به دلیل سلب آسایش این موضوع را گزارش و موضوع در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه کردند، ابراز داشت: صاحب خانه و برخی از افراد حاضر با دیدن مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به آن‌ها حمله و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مأموران این ستاد از ناحیه دست و پا و صورت مصدوم شدند، تصریح کرد: افراد مهاجم در نهایت شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

او با اشاره به اینکه مأموران در حین بازرسی از این منزل مقادیری از مشروبات الکی را کشف کردند، بیان داشت: مهاجمان نیز در هنگام حمله به مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر حالت عادی نداشتند.

صنعتکار افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت حمایت قانون امر به معروف و نهی از منکر هستند و هرگونه حمله به آن‌ها در حین انجام مأموریت غیرقانونی و مهاجمان مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا پارتی مشروبات الکی اخبار حوادث پارتی شبانه کتک خوردن سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران طلاق قتل کرونا ویروس فیلم زن جوان قیمت بورس آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۰۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مرتضی احمدی نجات مسئول روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گفت: گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از بنا‌ها و جاذبه تاریخی می‌توانند از روز یکشنبه 16 اردیبهشت از بنا‌های تاریخی شهرستان کاشان بازدید کنند.


مجموعه جهانی باغ تاریخی فین، محوطه باستانی سیلک، خانه‌های تاریخی بروجردی، طباطبایی و عباسیان، حمام سلطان امیراحمد از جمله بنا‌های تاریخی شاخص شهرستان کاشان هستند

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • کمک خواننده معروف برای آزادی زندانیان قزوین