Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@15:46:15 GMT

بازار جوجه یکروزه همچنان آشفته است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۱۲۸۴

بازار جوجه یکروزه همچنان آشفته است

حبیب اسداله نژاد نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی در گفت و گو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از آرامش بازار مرغ خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان و مرغ گرم در خرده فروشی ها ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در عرضه مرغ وجود ندارد، افزود: هم اکنون مرغداران با نرخ مصوب اقدام به عرضه می کنند، چنانچه کمبودی در بازار دیده می شود به مشکلات سیستم توزیع باز می گردد و هیچ ارتباطی به مرغدار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسداله نژاد با بیان اینکه بازار جوجه یکروزه همچنان آشفته است، گفت: در حال حاضر بسیاری از واحدها به سبب عدم دسترسی به جوجه یکروزه امکان جوجه ریزی ندارند که این موضوع پیام خوبی برای آینده بازار مرغ نیست.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی ادامه داد: میزان جوجه توزیعی به سبب ازدیاد حجم تقاضا یا قاچاق کافی نیست.

این مقام مسئول از کمبود جوجه یکروزه در بازار خبر داد و گفت: کاهش عرضه جوجه موجب شده قیمت در بازار غیر واقعی بالا رود به طوریکه قیمت هر قطعه جوجه یکروزه با نرخ مصوب ۲ هزار تومان فاصله دارد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی ادامه داد: در حال حاضر مرغداران برای تامین جوجه یکروزه دچار چالش هستند به گونه ای که حتی با نرخ ۶ هزار و ۲۰۰ تومان هم نمی توانند تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه مشکلی در بحث تامین مرغ وجود ندارد، بیان کرد: در بحث توزیع مشکلات و نواقصی وجود دارد که موجب شده مرغ با نرخ مصوب در برخی فروشگاه ها عرضه نشود.

اسداله نژاد افزود: با توجه به ازدیاد عرضه در برابر تقاضا هیچ بهانه ای برای عرضه مرغ بالاتر از نرخ مصوب وجود ندارد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی با بیان اینکه مشکل خاصی در تامین نهاده های دامی  وجود ندارد، گفت: هم اکنون  ۱۰۰ درصد ذرت و کنجاله با نرخ مصوب از سامانه بازارگاه تامین می شود.

وی در پایان تصریح کرد: علی رغم‌تامین ۱۰۰ درصدی نهاده با نرخ مصوب، اما مشکلات تاخیر در توزیع نهاده ادامه دارد که این موضوع چالش هایی برای مرغداران ایجاد کرده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قیمت مرغ قیمت جوجه نهاده دامی جوجه یکروزه نرخ مصوب وجود ندارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، پا قلب دوم انسان است، از این رو مراقبت از آن برای حفظ سلامتی بسیار ضروری است. نوعی کفی طبی ارتوپدی آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات تولید شده که علاوه بر کاهش فشار غیرطبیعی به پا، از ایجاد بوی نامطبوع نیز جلوگیری می‌کند.

امروزه به دلیل مشغله‌های کاری و بالا رفتن میانگین سنی جامعه، مشکلات ارتوپدی نیز در حال افزایش است. عدم تشکیل شدن قوس کف پا و یا به عبارتی صافی کف پا باعث فشار غیرطبیعی وزن بدن به کف پا شده که عوارض ناشی از این فشار باعث درد زانو، لگن و کمر می‌شود.

کفی‌های طبی مخصوص صافی کف پا با داشتن برجستگی‌های متناسب با قوس کف پا و ساختار کف پا باعث حفظ سلامتی می‌‌شود. کارگاه تولیدی ایمانی اقدام به تولید کفی طبی آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات می‌کند که با برند پایپا طب در بازار قابل تهیه هستند.

این کفی‌ها که هم برای کفش‌های ورزشی و هم رسمی قابل استفاده هستند، از برجستگی‌ متناسب با قوس پا برخورداربوده و به حفظ ساختار قوس کف پا کمک شایانی می‌کنند. استفاده از این کفی‌های نانویی می‌تواند به اصلاح کف پای صاف نیز کمک کند و در عین حال کاربر از مزیت آنتی‌باکتریال بودن آن نیز بهره‌مند می‌شود.

این شرکت برای افرادی که با مشکل دیابت روبرو هستند  کفی طبی دیابتی تولید کرده است. افراد دیابتی‌ به طور معمول از گردش خون ضعیف و از دست دادن احساس در اندام‌های خود رنج می‌برند و این مشکل بیشتر در پای آن‌ها دیده می‌شود.

با پیشرفت دیابت، آن‌ها ممکن است به نوروپاتی مبتلا شوند که مشکلات حسی را به دنبال دارد و اغلب باعث می‌شود فشار و اصطکاک بیش از حد و سایر آسیب‌ها را به خوبی حس نکنند.

به همین دلیل، بیماران دیابتی در معرض زخم، عفونت و در موارد شدید قطع عضو هستند.

مناسب بودن کفش برای جلوگیری از اصطکاک، زخم‌های فشاری و فشار اضافی روی پا در این افراد بسیار مهم است. همچنین کفی‌ها به عنوان قسمت داخلی کفش، مستقیماً با کف پا در تماس هستند.

تعرق پا علاوه بر ایجاد بوی نامطبوع و آزاردهنده باعث رشد باکتری و قارچ بین انگشتان و بیماری‌های عفونی می‌شود. کفی طبی دیابتی آنتی‌باکتریال حاوی نانوذرات می‌تواند در کاهش این مشکل موثر باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • ایجاد ۵۷ شهرک در کشور مصوب شده است
  • تولید و عرضه به بازار کفی طبی نانویی
  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • روی هر مرغ بالای ۱۰ هزار تومان ضرر می‌کنیم
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • صادرات ماهانه ۱۵ تا ۲۰ هزار تن مرغ به بازار‌های هدف