Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از آغاز به کار نقاهتگاه کرونایی سپاه امیرالمومنین(ع) در ایلام خبرداد. - اخبار استانها -

سردار جمال شاکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام؛ با بیان شرایط ویژه کرونایی استان ایلام اظهار داشت: نقاهتگاه کرونایی سپاه امیرالمومنین(ع)  در ایلام به جهت تقویت امکانات زیر ساختی با دارا بودن 20 تخت فعال فعالیت خود را آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: این مرکز با بهره‌مندی از تمامی امکانات مورد نیاز بیماران کرونایی و به صورت شبانه روزی در خدمت شهروندان مبتلا به کرونا خواهد بود.

وی یادآورشد: علاوه بر این مرکز که در مرکز استان قرار دارد بیش از 100 تخت نقاهتگاهی دیگرنیز در شهرستان‌های تابعه استان توسط سپاه مناطق آماده پذیرش بیماران کرونایی شهرستان‌های تابعه هستند.

وضعیت کرونایی "دلفان" لرستان مایل به سیاه/ ظرفیت بستری بیماران رو به اتمام استبیماران کرونایی مرکزی بیش از 1000 تخت بستری را اشغال کردند/تنها 25 تخت بستری در کل استان باقی مانده استبیمارستان‌های هرمزگان مملو از بیماران کرونایی/ وقوع فاجعه کرونا دور از ذهن نیست

شاکرمی، بهره‌مندی مراکز نقاهتگاهی از پزشکان متخصص و کادر درمان، پرستاری و تجهیزات روز اشاره کرد و گفت: این مراکز در ارائه خدمات به مبتلایان به کرونا چیزی از بیمارستان‌های معین کم ندارند و در برخی موارد تجهیزات به روزتری در این مراکز مورد استفاده قرارگرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام در ادامه یادآورشد: سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تمام امکانات در اختیار در خدمت شهروندان خواهد بود و علاوه بر کمک‌های درمانی و بهداشتی در ارائه خدمات پشنیبانی و معیشتی به خسارت دیدگان از کرونا نیز تمام توان خود را به کار خواهد برد.

وی افزود: معتقد بر آن هستم که "کرونا با گفتار درمانی خاتمه پیدا نمی‌کند" و در شرایط موجود نیازمند عمل و در میدان بودن هستیم و در این راستا سپاه خود را برای "عمل" و"حضور در میدان"  تا محو کرونا آماده کرده است و در این مقطع زمانی مردم را تنها نخواهد گذاشت و در کنار مردم باقی خواهد ماند.

انتهای پیام/180/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه امیرالمومنین ع بیماران کرونایی استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۱۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس/ پیگیری قضایی در حال انجام است
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص
  • انجام جراحی لوزه با تعرفه دولتی در بیمارستان کامکار عرب نیای قم
  • افتتاح دوره های شرح و تفسیر نهج البلاغه در شهر دولت آباد
  • کم‌توانان خوزستانی از خدمات صندوق بیماران خاص برخوردار می‌شوند
  • انتظار یک روزه بیماران سکته کرده در انگلیس برای رسیدن آمبولانس
  • بهره‌مندی بیماران خاص از حمایت‌های دارویی ویژه
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان