Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@02:07:37 GMT

عصبانیت سردار آزمون در زمان شادی گل!

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۰۵۹

عصبانیت سردار آزمون در زمان شادی گل!

هفته ۲۶ ام رقابت‌های لیگ برتر روسیه در شرایطی برگزار شد که تیم زنیت میهمان کراسنودار بود و در یک بازی سخت نتوانست بیشتر از یک امتیاز بگیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در این مسابقه که سردار مثل همیشه در کنار زیوبا دو بازیکن هجومی آبی پوشان شهر سن پترزبورگ بودند، شرایط برای شاگردان سماک خوب پیش نرفت و آنها دوبار در دقایق ابتدایی نیمه اول و دوم گل خوردند؛ گل اول تیم کراسنودار در دقیقه 7 توسط الکسی لونوف به ثمر رسید و در در دقیقه 60 نیز همین بازیکن اختلاف را به عدد 2 رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این پایان کار نبود و در دیداری که هواداران نیز در آن حضور داشتند، یک ارسال مستقیم از خط دفاعی زنیت روسیه، مدافع و دروازه بان تیم فوتبال کراسنودار را به اشتباه انداخت و سردار که هوشمندانه خودش را از این درگیری دو نفره بیرون کشیده بود، با یک ضربه بغل پا به پای راست دروازه خالی تیم میزبان را باز کرد

جالب توجه ترین اتفاق بازی در کامبک زنیتی ها در همین دقیقه رقم خورد؛ جایی که یکی از هواداران تیم زنیت پس از گلزنی سردار خودش را به محوطه جریمه تیم کراسنودار رساند تا در جشن شادی تیمش و آزمون شرکت کند ولی مهاجم ایرانی زنیت که قصدی برای برپایی جشن گل نداشت و می خواست خیلی زود توپ به نیمه زمین برده شود، با عصبانیت با این هوادار تیمش برخورد کرد و او را با دستانش به بیرون از هدایت کرد. این صحنه به نوعی یاآور دیدار ایران و استرالیا بود که پس از گل دوم استرالیایی ها، یکی از هواداران این تیم وارد زمین شد ولی در روسیه سردار اصلا از این حرکت هوادار تیمش استقبال نکرد.

در ادامه صدرنشین لیگ روسیه برای جبران گل دوم تلاش کرد و در دقیقه 86 توسط آندری موستویوف به گل دوم و تساوی بازی دست یافت. البته این نتیجه ای نبود که زنیت را راضی کند ولی اگرچه حملات این تیم تا ثانیه های پایانی ادامه داشت و سردار نیز در دقیقه 93 با کارت زرد داور جریمه شد، تساوی 2 بر 2 بر تابلوی این بازی در پایان کار حک شد.

این تساوی سبب شد تا فاصله زنیت با لوکوموتیو مسکو که از غفلت صدرنشین استفاده کرد و روستوف را با نتیجه 4 بر 1 شکست داد، به 6 برسد و حالا آبی پوشان روسی با 55 امتیاز و لوکوموتیو مسکو با 49 امتیاز رتبه های اول و دوم جدول رده بندی را در اختیار دارند.

همچنین باید در پایان هفته 26 ام رقابت های لیگ برتر روسیه به گلزنی سردار اشاره کرد که او را 16 گله کرد و به تنهایی با اختلاف سه گله نسبت به زیوبا در صدر جدول گلزنان نگه داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: زنیت سردار آزمون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

به گزارش ایسنا، سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901811

دیگر خبرها

  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • اتفاقی عجیب برای سردار آزمون در رم
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • سردار آزمون و تاسیس آژانس هواپیمایی؛ بفرمایید تور روسیه! + عکس
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • مربی سابق تیم ملی والیبال در روسیه جام گرفت
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • وضعیت نامشخص آزمون و ۵ بازیکن رم در پایان فصل
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • تغییر زمان برگزاری یک آزمون استخدامی