Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:15:44 GMT

بیلبائو 0-4 بارسلونا: پایان روزهای بد با فتح کوپا دل ری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۵۱۰

بیلبائو 0-4 بارسلونا: پایان روزهای بد با فتح کوپا دل ری

بارسلونا در دیدار فینال جام حذفی اسپانیا مقابل بیلبائو با نتیجه 4-0 پیروز شد و به اولین جام در رقابت های این فصل رسید.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که در نیمه اول این دیدار نتوانستند به گل برسند، در نیمه دوم چهار بار توسط آنتوان گریزمان، فرانکی دی یونگ و لیونل مسی (دو بار)، دروازه حریف را باز کردند و فاتح رقابت های کوپا دل ری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، روی یک حرکت تیمی خوب، گریزمان صاحب موقعیت شد اما پیش از اینکه بتواند ضربه نهایی را بزند، پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفت.

یک دقیقه بعد چیزی نمانده بود که بارسلونا به گل اول بازی برسد اما فرانکی دی یونگ که با پاس مسی صاحب موقعیت شده بود، ضربه اش را به تیر دروازه بیلبائو کوبید.

فشار حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 7 نوبت جورجینیو دِست بود که روی دروازه بیلبائو خطرساز شود اما ضربه او از کنار دروازه حریف به بیرون رفت. بازیکنان بارسلونا به حملات شان ادامه دادند و در دقیقه 11، همکاری مسی و گریزمان به یک موقعیت خوب منجر شد اما در نهایت مسی نتوانست ضربه نهایی خوبی بزند و این فرصت هم از دست رفت.

 

 

در دقیقه 12 بود که بیلبائو صاحب اولین موقعیت جدی اش در این بازی شد اما اینیگو مارتینز نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ از کنار دروازه بارسا به بیرون رفت.

در ادامه باز هم این بازیکنان بارسا بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع پرتعداد تیم حریف، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. بازی با همین روند ادامه پیدا کرد و بارسا علی رغم در اختیار داشتن بازی، نتوانست در ادامه فرصت گلزنی خاصی ایجاد کند و در نهایت نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

ادامه دارد...

اتلتیک بیلبائو بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیک بیلبائو بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا امروز یک شنبه از ساعت ۱۹:۳۰ بین دو تیم فوتسال پالما و بارسلونا برگزار شد که این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر یک به سود پالما به پایان رسید.

در این دیدار بارسلونا ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه بازیکنان پالما بازی را به تساوی کشاندند و در حالی که تنها ۸ ثانیه به پایان نیمه اول باقی مانده بود از روی یک ضربه ایستگاهی و یک کار تمرین شده توانستند گل دوم را وارد دروازه آبی و اناری‌ها کنند.

بارسایی ها در حالی در نیمه اول با شکست به رختکن رفتند که پالما ۵ خطای خود را انجام داده بود و ۲ خطای این تیم در اواخر نیمه اول به ۲ ضربه پنالتی از نقطه دوم منجر شد اما درخشش دروازه بان پالما باعث شد هیچکدام از این ضربات راهی در چهارچوب نداشته باشد.

در نیمه دوم هم بازیکنان بارسلونا بودند که سراسر حمله می‌کردند اما بازیکنان پالما با یک ضد حمله سریع موفق شدند گل سوم را هم به ثمر برسانند.

در ادامه هم بارسلونا که دست به پاورپلی زده بود به دلیل اخراج بازیکنش ۴ نفره شد تا سبزپوشان پالما از این فرصت استفاده کنند و گل چهارم را هم وارد دروازه حریف کنند. بلافاصله هم اشتباه خط دفاعی بارسلونا باعث شد توپ در خط دفاعی به مهاجم پالما برسد و او هم گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

مسلم اولادقباد ملی پوش ایرانی پالما در این دیدار در لیست نفرات تیمش حضور داشت و در نیمه اول حدود یک دقیقه به میدان رفت.

در اواسط نیمه دوم هم حدوداً یک دقیقه در زمین حضور داشت و در دقیقه ۳۰ به دلیل خطایی که مرتکب شد با کارت زرد جریمه شد.

به این ترتیب پالما که مدافع عنوان قهرمانی این بازی‌ها بود برای دومین بار پیاپی بر بام فوتسال اروپا ایستاد و از عنوان خود دفاع کرد.

کد خبر 6097664

دیگر خبرها

  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • آغاز هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال با تساوی گل گهر و شمس آذر
  • درگیری مارادونا و بازیکنان بارسلونا با بازیکنان بیلبائو در فینال کوپا دل ری (5 می، 1984) / فیلم
  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • خلاصه بازی بارسلونا و خیرونا + فیلم
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد