Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@04:50:43 GMT

مسی: کاپیتانی بارسا و بالابردن جام حس خاصی دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۵۸۹

مسی: کاپیتانی بارسا و بالابردن جام حس خاصی دارد

لیونل مسی امشب به عنوان کاپیتان بارسا جام قهرمانی کوپا دل ری را بالای سر برد.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی امشب موفق شد دو گل در فینال کوپا دل ری بزند و جام قهرمانی را بالای سر ببرد. بارسا با برتری 4-0 قهرمان بی حرف و حدیث کوپا دل ری شد و به سی و یکمین جام خود در این رقابت ها دست یافت.

 

مسی که امشب به عنوان بهترین بازیکن فینال انتخاب شد، در پایان بازی به بارسا تی وی گفت:« کاپیتان این باشگاه بودن بسیار خاص است و این جام هم یک جام ویژه برای من محسوب می شود و به بالا بردنش افتخار می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانستیم که بیلبائو 2-4-4 بازی می کند و با دفاع بسته و یارگیری نفر به نفر کار را برای مان دشوار خواهند کرد ولی صبور بودیم و در نهایت نتیجه اش را گرفتیم.»

 

مسی در ادامه گفت:« باید توپ را حفظ می کردیم و صبر می کردیم تا لحظه مناسب برسد و فضاهای خالی را پیدا کنیم. نیمه اول جنب و جوش مان خیلی زیاد بود و معتقدم که حریف را برای نیمه دوم بسیار خسته کردیم. افسوس که نمی توان این قهرمانی را کنار هواداران جشن گرفت و شرایط پاندمی کرونا چنین اجازه ای را نمی دهد. حیف.

کوپا دل ری همیشه برای من جام خاصی است و می دانم هواداران نیز از این قهرمانی لذت برده اند. ما به بردن این جام عادت داریم و این تیم شایسته فتح جام و یک شادی بزرگ بود.»

 

مسی در پایان اضافه کرد:« نیم فصل اول را خوب کار نکردیم و امتیازت زیادی را در لالیگا از دست دادیم ولی سپس قدرت گرفتیم و الان شرایط مان خوب است. حالا در کورس قهرمانی هستیم. افسوس که در ال کلاسیکو شکست خوردیم. هنوز هشت بازی دیگر بافیمانده و سعی می کنیم قهرمان لالیگا شویم.»

 

 

رئال مادرید اتلتیک بیلبائو لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید اتلتیک بیلبائو لیونل مسی بارسلونا کوپا دل ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد

رقیب بانوی پیر در ایستگاه پایانی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا در فصل ۲۴-۲۰۲۳ مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از دور برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی ایتالیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم‌های فوتبال آتالانتا و فیورنتینا به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با برتری 4 بر یک آتالانتا برابر بنفش‌پوشان فلورانس خاتمه یافت.

آتالانتا که بازی رفت را با نتیجه یک بر صفر واگذار کرده بود، این بار در خانه با گل‌های تئون کوپماینرز در دقیقه 8، جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 75، آدمولا لوکم در دقیقه 5+90 و ماریو پاشالیچ در دقیقه 8+90 بازی را برد و با توجه به گل‌های زده بیشتر در مجموع دو بازی با نتیجه 4 بر 2 پیروز و راهی فینال شد تا حریف یوونتوس شود.

یوونتوس باخت اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید

 

این اتفاق در حالی رخ داد که فیورنتینا از دقیقه 53 با اخراج نیکلا میلنکوویچ 10 نفره شد و البته با همین شرایط در دقیقه 68 توانست کار را به تساوی هم بکشاند.

فینال جام حذفی ایتالیا، روز 26 اردیبهشت در ورزشگاه المپیکوی شهر رم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • جدایی منتفی شد؛ ژاوی در بارسا می‌ماند!
  • بازی با ازبکستان جذابیت‌های خاصی خواهد داشت
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)