Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضور افرادی با کیلوها وزن اضافه در تمرین استقلال آن هم در حالی که فرهاد مجیدی حضور افراد متفرقه در تمرین را ممنوع کرده بود، عجیب و قابل تامل است.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در جریان دیدار برابر پیکان بود که محمد دانشگر با بهزاد غلامپور بین دو نیمه در رختکن درگیری لفطی پیدا کرد و مدافع استقلالی ها با دستور فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاقات فرهاد مجیدی تصمیم عجیبی گرفت؛ سرمربی آبی ها برای اینکه دیگر خبری از رختکن تیمش به رسانه ها نرود، به تمام اعضای تیمش اعلام کرد حق مصاحبه کردن ندارند. از سوی دیگر مجیدی حتی اجازه نداد یک تصویر از تمرین آبی ها منتشر شود.

این رویه تا سفر به عربستان هم ادامه داشت و تمرین استقلالی ها در سکوت کامل خبری دنبال می شد.

تا اینجا می توانیم بگوییم این تصمیم فرهاد مجیدی است و رسانه ها هم به تصمیم او احترام گذاشتند ولی انتشار تصاویر عجیب از عربستان بار دیگر یک سوال بزرگ را مطرح کرد؛ آیا دیسیپلین فرهاد مجیدی فقط در خصوص رسانه هاست؟

تصاویری از سفر احمد مددی همراه چند عضو کارگزار جنجال های زیادی را به پا کرده است؛ نفراتی که با وجود تصمیم فرهاد برای حضور نداشتن رسانه ها، با کیلوها اضافه وزن با پیراهن استقلال روی نیمکت های کنار زمین نشسته و به تماشای تمرین استقلال نشسته اند.

 

حالا شاید بد نباشد دوباره سوال بالا را مطرح کنیم، زمانی که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت آبی ها را ممنوع المصاحبه کرده و تمرینات این تیم را در سکوت خبری برگزار کند، رسانه ها به تصمیم فرهاد مجیدی احترام گذاشتند و حتی اعضای کادر فنی این تیم زمانی که با رسانه ها صحبت می کردند، اعلام می کردند چیزی از قول آن ها منتشر نشود. ولی آیا این دیسیپلین فقط برای شو بوده و فقط در قبال رسانه ها اجرا می شود یا شامل همه می شود؟ چون کارگزار هزینه می کند حق دارد اعضای خود را با کیلوها اضافه وزن به تمرین آبی ها ببرد و لباس استقلال را هم تن شان کند؟

از فرهاد مجیدی انتظار نداریم در کار مدیران استقلال دخالت کرده و بگوید فلان نفر با کاروان استقلال نیاید و فلانی بیاید ولی حداقل از او انتظار داریم در تمرین از حضور چنین افرادی جلوگیری کند چرا که حداقل اختیار تمرین با سرمربی آبی ها است و بدون هیچ تردیدی قرار نیست حضور چنین افرادی چیزی به استقلال اضافه کند!

 انتقاد از رفتار مدیرعامل استقلال که افراد متفرقه را به جده برده و لباس استقلال را تن آنها کرده، فقط انتقاد از رفتار مدیرعامل استقلال است و دشمنی با تیم استقلال نیست. هواداران فهیم استقلال اجازه ندهند مدیران این باشگاه سوار بر موج احساسات آنها هر انتقاد درست و به جایی را دشمنی با استقلال تلقی کنند و پشت آنها سنگر بگیرند. استقلال الاهلی را برده، خوب هم برده اما این دلیل نمی شود در تیم برنده هر کس هر کاری دلش خواست انجام بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی کارگزار باشگاه استقلال فرهاد مجیدی رسانه ها آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال تهران در حالی برای دیدار روز چهارشنبه مقابل تراکتور تبریز آماده می‌شود که گلر اصلی این تیم اجازه همراهی آبی‌ها را ندارد.

سید حسین حسینی که در این فصل عملکردی فوق العاده درون دروازه استقلال داشته به دلیل محرومیت انضباطی ناشی از مصاحبه پس از بازی برابر شمس آذر در حساس‌ترین بازی استقلال در نیم فصل دوم غایب خواهد بود.

با این حال حسینی این روز‌ها تمرینات خود را در کمپ حجازی پا به پای سایر بازیکنان استقلال دنبال می‌کند و امیدوار است با پایان محرومیت از بازی هفته بیست و ششم دوباره درون دروازه تیمش قرار بگیرد.

او که در روز‌های گذشته حمایت ویژه‌ای از گلر دوم تیمش داشته، سعی کرده با روحیه دادن به این دروازه‌بان جوان، انگیزه او برای نگه داشتن استقلال به عنوان شانس اصلی قهرمانی را حفظ کند و از سوی دیگر خودش هم تلاش می‌کند این محرومیت بدموقع را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را برای ادامه فصل حفظ کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • گزارشی از آخرین تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن برای مصاف با نساجی با حضور اصحاب‌رسانه
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال