Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@08:29:01 GMT

احتمال تعویق رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۲۹۴۱

احتمال تعویق رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی آسیا وجود دارد

فاطمه درخشانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: قرار بود ملی‌پوشان اردیبهشت امسال به مسابقات کشتی آلیش قهرمانی آسیا در قرقیزستان اعزام شوند اما به احتمال زیاد به دلیل بحران کرونا این مسابقات به تعویق می‌افتد و در اواخر تابستان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین زمان دقیق مسابقات قهرمانی جهان نیز مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بحران کرونا تاریخ برپایی این رقابت‌ها را تغییر داده است. اکنون برپایی مسابقات کسب سهمیه المپیک اهمیت زیادی دارد و برگزاری باقی فعالیت‌ها به صورت گسترده منوط به بحران کروناست.

نایب رییس فدراسیون کشتی عنوان کرد: با توجه به امکان تعویق مسابقات قهرمانی آسیا به دلیل بحران کرونا، فعلا اردوهای تیم ملی کشتی آلیش را به تعویق انداختیم. رقابت‌های کشتی آلیش قهرمانی کشور سال گذشته برگزار شد،  اما همانطور که پیش از این اعلام کردیم برپایی مسابقات کشتی کلاسیک قهرمانی کشور به دلیل نداشتن مسابقات برون مرزی منوط به بحران کروناست.

وی یادآور شد: برنامه دیگر فدراسیون برای برگزاری استعدادیابی و مسابقات لیگ برتر است. باید ببینیم که شرایط کرونا چگونه پیش می‌رود تا بتوانیم این رویدادها را برپا کنیم. پیش از این هم زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر آلیش را مشخص نکرده بودیم و اکنون باید منتظر بهتر شدن شرایط کرونا باشیم.

برچسب‌ها کشتی آلیش زنان کشتی کلاسیک زنان کشتی زنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی آلیش زنان کشتی کلاسیک زنان کشتی زنان کشتی آلیش زنان کشتی کلاسیک زنان کشتی زنان اخبار کنکور بحران کرونا کشتی آلیش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۲۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • کسب مدال نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر خبر‌های ورزشی ششم اردیبهشت استان قزوین 
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین