Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه گذشته تیم پورتو موفق شد با تک گل مهدی طارمی مهاجم ایرانی خود تیم چلسی انگلیس را شکست بدهد. گل طارمی روی یک ضربه فوق العاده «قیچی برگردان» و در دقایق تلف شده نیمه دوم به ثمر رسید اما نتوانست مانع حذف پورتو شود چرا که چلسی در بازی رفت با دو گل به برتری رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گل طارمی بازتاب بسیار گسترده‌ای در ایران، پرتغال و رسانه‌های معتبر جهان داشت و واکنش‌های زیادی در پی داشت. خیلی‌ها عنوان کردند این گل می‌تواند جایزه «پوشکاش» (بهترین گل سال جهان) را از آن خود کند.

خبرنگار مهر در این ارتباط گفتگویی را با «میگوئل ماچادو» خبرنگار روزنامه «رکورد» پرتغال انجام داد و به بعضی از ابهامات از جمله دلیل عدم حضور طارمی در ترکیب اصلی پورتو از ابتدای مسابقه پاسخ داد.


‌میگوئل ماچادو

ماچادو درباره ارزیابی اش از عملکرد مهاجم ایران در دیدار با چلسی گفت: طارمی بخش بسیار مهمی از خط حمله تیم پورتو است؛ حتی در مقطعی که گل نمی‌زد، نقش او در تیم تغییری نکرده بود.

این خبرنگار پرتغالی افزود: گلی که طارمی به چلسی زد بهترین گل دوران حرفه‌ای او بود و باید برای جایزه پوشکاش در نظر گرفته شود. این گل فوق العاده بود و در کم کردن درد چلسی بعد از دو بازی بسیار خوب مقابل چلسی کمک کرد.

ماچادو در خصوص دلیل نیمکت نشین طارمی در این مسابقه و حضورش در میدان از دقیقه ۶۳، گفت: این یک استراتژی از سوی سرمربی پورتو بود. «سرجیو کونسیسائو» مهاجم متحرک‌تری مانند «ماره‌گا» را انتخاب کرد.

وی ادامه داد: هواداران پورتو می‌خواستند طارمی در ترکیب اصلی باشد. انتخاب آنها طارمی بود و درستی این خواسته بعد از ورود این بازیکن به زمین اثبات شد.

مهدی طارمی هنگام ورود به زمین در بازی با چلسی

این خبرنگار پرتغالی با اشاره به عملکرد طارمی در تیم پورتو هم گفت: باید در نظر بگیریم که این اولین تجربه و فصل حضور از طارمی در این سطح است. به نظرم طارمی سال آینده حتی بهتر می‌شود و آمادگی بیشتری خواهد داشت. طارمی بازیکن واقعاً خوبی است و ویژگی‌هایی دارد که او را به بهترین مهاجم تیم پورتو تبدیل می‌کند.

کد خبر 5189445 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو تیم فوتبال چلسی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم فوتبال الوحده امارات الاهلی عربستان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو چلسی تیم پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام
  • توییت طعنه‌آمیز همسر ویتور روکه پس از شکست بارسلونا مقابل ژیرونا! / عکس
  • پیام مهدی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • خودنمایی طارمی قبل از انتقال به اینتر؛ من هنوز زنده ام
  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • پاس گل تماشایی مهدی طارمی به اوانیلسون مقابل چاوز (چاوز 0-2 پورتو)
  • پورتو فریاد مهدی طارمی را قاب گرفت |‌ عکس
  • عکس| مهدی طارمی مرد شماره یک بازی با چاوس
  • فریاد مهدی طارمی در پورتو قاب شد