Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:32:21 GMT

الشرطه خطرناک است/«خط حمله» سلاح مرگبار استقلال در آسیا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۳۰۶۲

الشرطه خطرناک است/«خط حمله» سلاح مرگبار استقلال در آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تهران در اولین روز از رقابتهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موفق شد الاهلی را با نتیجه ۵ بر ۲ شکست دهد تا از روز اول به عنوان یکی از مدعیان جدی صعود از گروه سوم مطرح شود.

گودرز حبیبی پیشکسوت آبی پوشان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین شرایط این تیم و دیدار مقابل الشرطه بیان داشت: شاگردان مجیدی نمایش خیلی خوبی داشتند و مستحق پیروزی با این نتیجه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی اگر بازی دقایقی بیشتر طول می‌کشید یقین دارم که تیم ما گل ششم را هم می‌زد و به پیروزی پر گل تری می‌رسید.

مدافع پیشین تیم استقلال تصریح کرد: اما این بازی گذشته و دیگر باید از ذهن بازیکنان ما خارج شود. تنها روحیه خوبی که برای تیم ایجاد کرده می‌ماند که باید از آن برای پیروزی در بازی بعدی استفاده کنند. پیروزی بر تیمی که نقش یک گربه سیاه را برای آبی پوشان بازی می‌کند.

وی در خصوص دیدار مقابل الشرطه گفت: این را من نمی‌گویم آمار و ارقام می‌گوید که تیم‌های عراقی و به ویژه همین الشرطه همیشه برای استقلال تیم‌های سختی بودند که هیچوقت و به راحتی امتیازی نداده‌اند. این شرایط امروز هم پا برجاست و این به نوع بازی تیم‌های عراقی باز می‌گردد.

حبیبی تصریح کرد: بازی با الشرطه می‌تواند کلید صعود استقلال از این گروه باشد. با اینکه هنوز صحبت کردن از صعود زود است، اما پیروزی بر الشرطه بسیار این مسیر را تسهیل می‌کند و آبی پوشان می‌توانند با روحیه و اطمینان خاطر بیشتری در بازی‌های باقی مانده به میدان بروند.

مدافع دهه پنجاه تیم استقلال با اشاره به نقش مهدی قایدی گفت: این مهاجم ریز نقش امروزه یکی از بهترین‌های آسیاست و بسیار خوشحالم که او همچنان در مسیر پیشرفت قرار دارد. از نظر من حتی این سطح که الان از قایدی می‌بینیم هنوز سقف فوتبال او نیست و وی حالا حالاها برای پیشرفت جا دارد. امیدوارم این مسیر را ادامه دهد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: قایدی با گل‌هایی که در شب اول زد چشم آسیا را به خود خیره کرد و زحمات دیگر بازیکنان این تیم را به بار نشاند. در مجموع نیز باید گفت قایدی یکی از ۳ مهاجم بسیار خطرناک استقلال است؛ و خط حمله آبی پوشان در کل یکی از بهترین خطوط حمله در آسیاست و با اطمینان می‌گویم خط حمله آبی پوشان، برگ برنده این تیم در آسیاست.

کد خبر 5191048

منبع: مهر

کلیدواژه: گودرز حبیبی تیم فوتبال استقلال تهران فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال الشرطه عراق الاهلی عربستان لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران مهدی طارمی کشتی آزاد تیم فوتبال فولاد خوزستان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم فوتبال الوحده امارات الاهلی عربستان تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو چلسی آبی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت

آفتاب‌‌نیوز :

مهدی مهدی‌پور، هافبک تیم فوتبال استقلال، امروز با حضور در بیمارستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. هافبک دفاعی آبی‌پوشان که در جریان یکی از بازی‌های لیگ برتر دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، با نظر کادر پزشکی و موافقت خود، تحت عمل جراحی قرار گرفت.

عمل جراحی مهدی‌پور با موفقیت انجام شد با این حال، این هافبک محبوب تا پایان فصل جاری قادر به همراهی استقلال نخواهد بود و آبی‌پوشان باید در ادامه فصل بدون او به میدان بروند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • جلسه فنی تیم‌های ملی تکواندو برگزار شد
  • ۷۴ تبهکار خطرناک تهران بازداشت شدند | معضل جدی دسترسی مجرمان به سلاح گرم
  • یک سال پس از تیراندازی مرگبار در مدرسه نشویل آمریکا
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌