Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: شمار زخمی های دو حمله خمپاره‌ای به محل استقرار ارتش و الحشد الشعبی در کرکوک عراق به ۷ تن رسید. پیشتر تعداد مجروحان این حمله تروریستی ۵ تن اعلام شده بود.
به گزارش خرداد به نقل از ایرنا این دو حمله در حالی صورت گرفت که از ساعات ابتدایی بامداد شنبه چندین حمله و شبیخون بقایای داعش به مقرها و ایستگاه های سازمان بسیج مردمی عراق صورت گرفت که با مقابله نیروهای الحشدالشعبی این حملات دفع شد و مهاجمان از مهلکه گریختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما در ساعات پایانی روز شنبه معاون فرماندهی عملیات شمالی الحشد الشعبی در این باره اعلام کرد که چندین قبضه خمپاره در دو نقطه پایگاه الحشد الشعبی (نیروهای بسیج مردمی) و ارتش عراق اصابت کرد که منجر به زخمی شدن ۳ نفر از نیروهای بسیج مردمی و ۴ نظامی ارتش این کشور شد.
"عرفان عبدالحسین الامامی" افزود: داعش عمدا در ماه مبارک رمضان در تلاش ناامیدانه برای اثبات وجود خود این حملات را ترتیب داد.
به گزارش ایرنا همچنین روز شنبه یک خودرو بمب گذاری شده در استان الانبار که برای عملیات تروریستی علیه نیروهای امنیتی تجهیز شده بود؛ کشف و عملیات مزبور خنثی شد.
در روزهای اخیر چندین عملیات بقایا و هسته های مخفی داعش در استان های مختلف عراق شناسایی و خنثی شد اما انفجار تروریستی پنجشنبه گذشته در پایتخت عراق آرامش بغداد را بر هم زد که بر اساس اعلام منابع رسمی یک نفر جان باخت و ۱۲ نفر زخمی شدند.
گروه تروریستی داعش پس از سال ۲۰۱۷ و با اعلام پایان موجودیتش توسط نیروهای ایرانی و عراقی متلاشی شد اما در چندماه گذشته اعضای پراکنده تروریست این گروهک با مخفی شدن در برخی استان های شمالی عراق، با حفر غار و زیر زمین در بیابان و دشت هسته های مخفی چند نفره تشکیل داده و بعضا تحرکات ایذایی انجام می دهند که قاطبه آنها همچون شبیخون های شب گذشته با مقابله نیروهای امنیتی عراق (ارتش، الحشدالشعبی و دستگاه مبارزه با تروریسم) مواجه شده و در صورت زنده ماندن مجبور به فرار از موقعیت می شوند. برچسب ها: داعش ، الحشدالشعبی ، ارتش عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: داعش الحشدالشعبی ارتش عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۳۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از کابل، داعش شب گذشته در پیامی گفته است افراد داعش به نمازگزاران شیعه در شهرستان " گذره " هرات حمله کرده اند. حمله تروریستی به نمازگزاران در هرات با واکنش‌های گسترده بین المللی و داخلی همراه شد.
سفارت جمهوری اسلامی ایران در افغانستان، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد، سفارت ترکیه، کارداراتحادیه اروپا، گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل متحد، حامد کرزی رییس جمهوراسبق، عبدالله عبدالله ریس سابق شورای عالی مصالحه ملی، محمد محقق رییس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان و شورای سراسری علمای شیعه افغانستان این حمله را محکوم کردند.
دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان و گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور این کشور بر حفاظت از شیعیان در برابر حملات تروریستی تاکید کرده اند.
شورای علمای سراسری افغانستان نیز از حکومت سرپرست این کشور خواسته است برای تامین امنیت مساجد و مراکز دینی شیعیان بیستر توجه کند.
اجساد هفت شهید حمله تروریستی داعش بر مسجد امام زمان روز گذشته با حضور گسترده شهروندان به خاک سپرده شد.
استانداری هرات نیز اطمینان داده است که عاملان این حمله به زودی دستگیر و به پنجه قانون سپرده می‌شوند.
مجازات عاملان این حمله تروریستی از مهمترین خواسته‌های چهره‌های سیاسی و مردم این کشور است.

 

دیگر خبرها

  • داعش مسئولیت حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در هرات را برعهده گرفت
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • دستگیری اعضای یک باند وابسته به داعش در ترکیه
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۴۸۸ نفر رسید
  • بازداشت ۳۸ نفر به ظن همکاری با داعش در ترکیه