Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:13:52 GMT

۲ کشته و زخمی در تیراندازی مرکز خرید نبراسکا

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۰۴۹

۲ کشته و زخمی در تیراندازی مرکز خرید نبراسکا

اداره پلیس اوماها در ایالت نبراسکا از کشته شدن یک نفر و زخمی شدن یک نفر دیگر در جریان تیراندازی در یک مرکز خرید خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، اداره پلیس اوماها با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: در تیراندازی در یک مرکز خرید در اوماها در ایالت نبراسکا، حداقل یک نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشته و زخمی شدن 2000 آمریکایی فقط در تیراندازی‌های جمعی دو دهه گذشتهوقوع 45 تیراندازی گسترده در آمریکا در یک ماه گذشته

 

اداره پلیس اوماها افزود: این تیراندازی در مرکز خرید وست رودز در عصر روز شنب به وقوع پیوسته است.

یک مرد بزرگسال که به شدت زخمی شده بود، پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داده است. یک زن بزرگسال نیز هم اکنون در بیمارستان بستری است و جراحاتش به گونه ای نیست که جانش را تهدید کند.

پلیس اعلام کرده است که این حادثه تصادفی و اتفاقی نبوده است. هویت قربانیان این تیراندازی نیز به زودی اعلام خواهد شد.

پلیس هویت عامل اصلی تیراندازی را فاش نکرده است، فرد مهاجم همچنان متواری است.

این تازه ترین حادثه تیراندازی در آمریکا طی روزهای اخیر به شمار می رود.

در حالی که محدودیت های کرونایی در آمریکا به تدریج در حال برداشته شدن است، آمارهای منتشر شده از سوی Gun Violence Archive نشان می دهد طی یک ماه گذشته بیش از 45 تیراندازی دسته جمعی و گسترده در ایالات متحده رخ داده است. این رقم طی یک سال اخیر نیز به بیش از 147 مورد رسیده است.

 تیراندازی دسته جمعی و گسترده به نوعی از تیراندازی گفته می شود که بیشتر از 4 نفر هدف قرار بگیرند.

تازه ترین تیراندازی گسترده و دسته جمعی روز پنجشنبه در ایندیاناپولیس رخ داد و در این حادثه حداقل 8 نفر جان خود را از دست دادند و چند نفر دیگر نیز زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مرکز خرید زخمی شدن یک نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • (ویدئو) گردباد عظیم در نبراسکا
  • همراهی پدر دانشجو با دخترش در تظاهرات حمایت از فلسطین
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)
  • چاقو کشی دختر دانش آموز علیه معلمان در انگلستان