Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی صلواتیان، مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان اظهار داشت: ستاد مردمی اعتکاف همدان با همکاری برخی هیئت‌های مذهبی اقدام به تهیه پنج هزار بسته غذایی در قالب افطار کرده است که میان نیازمندان توزیع خواهد شد. علاوه بر این بسته‌های غذایی، در پی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی با فعالان فرهنگی و امنای هر مسجد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صلواتیان در ادامه به برخی از فعالیت‌های این ستاد در ایام کرونا پرداخت و گفت: پس از شکل‌گیری موج چهارم کرونا، با همکاری گروه جهادی شهید مدنی اقدام به اعزام نیرو‌های جهادی به بیمارستان‌ها جهت کمک به کادر درمان کرده‌ایم.

او یادآور شد: در موج سوم کرونا در مجموع بیش از ۸۰ نفر به کمک کادر درمان شتافتند که اثرات حضور آن‌ها در تقویت روحیه بیماران کرونایی، افزایش روند بهبودی آن‌ها و کاهش مرگ‌ومیر به‌خوبی مشهود بود.

صلواتیان گفت: این گروه‌های جهادی نقطه عطفی در روحیه‌دهی به پرستاران و بیماران کرونایی بودند که ستاد مردمی اعتکاف همدان نیز در جهت پشتیبانی مالی از آن‌ها و جذب نیرو و ساماندهی آن‌ها نقش مؤثری داشت.

مسئول ستاد مردمی اعتکاف همدان بیان کرد: در حال حاضر ثبت‌نام افراد برای شرکت در این فعالیت جهادی و حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان آغاز شده و افراد می‌توانند با مراجعه به بیت شهید مدنی در کنار حوزه آخوند، در حوزه بسیج مداحان در اداره‌کل تبلیغات اسلامی حاضر و برای شرکت در این گروه جهادی اعلام آمادگی کنند.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته غذایی نیازمندان ستاد مردمی اعتکاف همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری

فردا نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در سراسر کشور آغاز می‌شود و بیش از یک میلیون داوطلب در سراسر کشور برای ورود به دانشگاه با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ در استان همدان هم ۲۳ هزار و ۸۸۰ نفر در این رقابت شرکت می‌کنند.

نوبت اول آزمون سراسری در ۱۵ حوزه امتحانی استان همدان برگزار می‌شود و ۶۲ درصد داوطلبان را خانم‌ها و ۳۷ درصد را آقایان تشکیل می‌دهند.

ضرورت حفظ آرامش در آستانه آزمون سراسری

آنچه در این ساعات پایانی مهم است کنترل استرس و راه‌های غلبه بر آن است؛ به گفته مشاوران، داوطلبان در این ساعات پایانی درباره آزمون صحبت نکنند و یکی از نکاتی که دانش آموزان در روز پیش از آزمون لازم است رعایت کنند این است که از مطالعه مطلب جدید اجتناب کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار داوطلب همدانی در آزمون سراسری
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی