Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@17:00:35 GMT

دستگیری قاتل پس از 20 سال

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۶۰۱

دستگیری قاتل پس از 20 سال

مرد قاتلی که موفق شده بود پس از تجاوز وقتل دختری جوان 20 سال از دست ماموران پلیس فرار کند روز گذشته دستگیر شد.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از کرایم، متهم دیوید برنز" اهل لوئیزیانای آمریکا در ارتباط با قتل اسرار آمیز یک دانشجوی جوان 19 ساله دستگیر شد.
گزارش های پلیس لوئیزیانا نشان میدهد که جسد قربانی " کورتنی کوکو" 20 سال پیش در ساختمان متروکه ای توسط ماموران پلیس پیدا شد اما از آن زمان تاکنون قاتل وی موفق به فرار شده و کارآگاهان پلیس موفق نشده بودند تا وی را بازداشت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روز گذشته سخنگوی پلیس تگزاس بیان کرد که این پرونده سال ها اجرای قانون را دچار سردرگمی کرده بود و اکنون ماموران ما موفق شدند تا قاتل را شناسایی و بازداشت کنند این در حالی است که هنوز به درستی روشن نیست چه مدرکی باعث دستگیری این قاتل فراری پس از 20 سال شده است.
با این وجود اعضای خانواده قربانی از پلیس به خاطر اجرای عدالت تشکر کرده و عنوان کردند که در نهایت روح دخترشان پس از 20 سال از مرگش در آرامش خواهد بود.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان ‌