Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@23:10:17 GMT

آرزوی دقیقه نودی یک شهید برای پدرش+عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۴۶۶۵

آرزوی دقیقه نودی یک شهید برای پدرش+عکس

هنگامی که آتش نبرد میان مدافعان حرم و تکفیری‌ها در جریان آزادسازی شهر‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا شدت گرفته بود. شهید عبدالصالح در آخرین لحظات عمرش برای پدرش نامه‌ای نوشت.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، بعد از پیگیری‌های زیاد توانست کار‌های اعزامش را برای دفاع از حرم عمه سادات فراهم کند. سر از پا نمی‌شناخت و در دیدار آخر با خوشحالی زیاد از خوابی که دیده بود، برای پدر و مادرش تعریف کرد و گفت: خواب دیدم یک گلابی کندم و خوردم که تا حالا تو این دنیا چنین بویی و طعمی با این خوشمزگی احساس نکردم و نخوردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الان تو فضای وجودم این بو هست. تا جمله‌اش تمام شد، به دل پدرش افتاد پسرش به زودی شهید می‌شود. همین هم شد. چند ماه بعد، عبدالصالح به شهادت رسید.


عکس یادگاری عبدالصالح با کودکان سوری

این ارتباط معنوی پدر و پسری هم حتی در لحظات آخر عمر شهید هم ادامه داشت. عبدالصالح در لحظات آخر شهادتش برای پدرش این گونه نوشت:‌

بابا جون سلام

حرف زیاد دارم برات بنویسم، ولی وقت ندارم و این تکفیری‌ها دارن میان جلو، باید کار رو شروع کنم. الان زیر آتش سنگین هستم. فقط میگم دوستتون دارم. حلالم کنید. لقمه حلال شما نتیجه داد. سرتونو بلند کنید. یوقت خواهشاً لباس مشکی نپوشید. دوست داشتم دستتون الان روی سرم بود و احساس آرامش می‌کردم. بابت همه زحمت‌ها و فداکاری شما تشکر.

بازم دوستتون دارم. خدا کنه شما هم شهید بشی.

دوستدار شما

عبدالصالح


آرزوی عبدالصالح برای پدرش درباره شهید

شهید عبدالصالح زارع بهنمیری از اهالی روستای کریم‌کلا بهنمیر مازندران متولد ۲۶ فروردین ماه سال ۶۴ است. او سومین شهید مدافع حرم شهرستان بابلسر و چهاردهمین شهید مدافع حرم استان مازندران است که در سن ۳۰ سالگی به آرزوی خود دست یافت. عبدالصالح در ۱۶ بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در جریان نبرد آزادسازی شهر‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا سوریه به شهادت رسید. پیکرش در استان مازندران تشییع و سپس برای خاکسپاری به قم منتقل شد. پس از اقامه نماز به امامت آیت‌الله نوری‌همدانی از مرجع تقلید بر پیکر مطهرش، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) به خاک سپرده شد.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: 8 سال جنگ تحمیلی 8 سال دفاع مقدس شهدای مدافع حرم مدافعین حرم شهدای سوریه برای پدرش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 تصاویری از بیرون انداختن شرکت توسعه و عمران کرمان توسط مردم منتشر شده که دست و پایش را گرفتند و از شرکت به بیرون پرتش کردند. این لحظات را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • سیل آرزوی ۱۲ ساله دانش‌آموزان زیرکوهی را با خود برد/ ارتش به داد کنکوری‌ها رسید +فیلم
  • لحظات نزاع وحشتناک گروهی قمه کش‌ها
  • خنده‌دارترین لحظات «خدنگ‌ها» در حیات وحش (عکس)
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان
  • لحظات عظیم ترین بمباران لبنان توسط اسرائیل
  • لحظات دیوانه‌وار و عجیب در دنیای فوتبال / فیلم
  • لحظات بیرون انداختن مدیرعامل شرکت بورسی!
  • حضرت زهرایی بود و با اقتدا به حضرت مادر(س) جانش را فدا کرد
  • فیلم/ لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته