Web Analytics Made Easy - Statcounter

‍خبرگزاری آریا-

 عرفان متعبد  مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: در سال گذشته حدود ١١٠ هزار تن آسفالت در شهر کرمانشاه جهت آسفالت معابر درجه یک و لکه گیری معابر درجه دوم و کوچه ها استفاده گردید.

وی افزود: یکی از اولویت های ما که دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه نیز بر آن تأکید داشتند، آسفالت محله های کم برخوردار بود که سال گذشته محل‌های همچون آقاجان که از مسیر تقاطع مادر تا میدان جمهوری اسلامی و کوچه های آن آسفالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر آسفالت شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: امسال سه اولویت برای اجرای آسفالت در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته ایم که برنامه اول، معابر اصلی سطح شهر است که برخی بصورت روکش و برخی نیز لکه گیری بصورت آسفالت تراش است.

متعبد ادامه داد: اولویت دوم، خیابان های فرعی است که خرابی های آنان پر می‌شوند و اولویت سوم کوچه هاست که آسفالت مورد نیاز جهت لکه گیری کوچه ها، تحویل مناطق هشت گانه می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه قیر به تنی ٧٠ میلیون ریال رسیده است گفت: امسال نیز در نظر داریم به همان میزان سال گذشته ١١٠ هزار تن مصرف شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سال گذشته 110 هزار تن سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی توزیع ۵۰۰ هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در تبریز
  • ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار آسفالت‌ریزی شهرداری تبریز
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود 
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم