Web Analytics Made Easy - Statcounter

عرب نژاد با بیان اینکه پویش «ضیافت الهی» جهت کمک به نیازمندان در خراسان جنوبی اجرا می شود، گفت: کمک های مردمی جمع آوری شده این طرح در زمینه های مختلفی از جمله تامین کمک هزینه معیشتی، تهیه بسته های معیشتی، غذای گرم و غیره هزینه خواهد شد.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصت بسیار خوبی برای همدلی مردم، موسسات خیریه و سازمان بهزیستی جهت خدمت رسانی و کمک به نیازمندان و محرومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با بیان اینکه طرح «ضیافت همدلی» جهت کمک به نیازمندان تحت پوشش اجرا می شود، افزود: هدف از اجرای این طرح کمک به خانواده های تحت پوشش بهزیستی استان است تا با همدلی مردم خیر و نوع دوست خراسان جنوبی در این ماه مبارک گره ای از مشکلات نیازمندان باز کنیم.

 

وی در ادامه بیان کرد: کمک های مردمی جمع آوری شده در راستای اجرای این طرح در زمینه های مختلفی از جمله تامین کمک هزینه معیشتی، تهیه اقلام و بسته های معیشتی، غذای گرم، وسایل بهداشتی، اقلام جهیزیه، هزینه های درمان و غیره هزینه خواهد شد.

 

عرب نژاد با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای ماه مبارک مضان آغاز شده است و تا 24 اردیبهشت ادامه دارد، گفت: بسیاری از خانوارهای تحت پوشش این نهاد حمایتی به دلیل مشکلات اقتصادی حاکم بر کشور و شیوع ویروس کرونا در زندگی خود دچار مشکلات متعددی شده اند و مشارکت مردم در این پویش می تواند این مشکلات را کاهش دهد.

 

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی در پایان گفت: تمامی موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی استان آماده دریافت کمک های غیر نقدی مردم عزیز خراسان جنوبی هستند و خیرین و نیکوکاران می توانند هدایای غیرنقدی خود را به شماره کارت 6367957079939448 و یا با شماره گیری کد دستوری #5*5*741* واریز کنند.

 

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی طرح ضیافت الهی ماه مبارک رمضان کمک به نیازمندان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مجید الهی راد گفت: : ۴۵۰ نفر از زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد در حوزه صنایع دستی از جمله بافت فرش فعالیت دارند .
وی همچنین با بیان اینکه خرید به قیمت روز از مددجویان خریداری می شود، .افزود: ۷۰ بافنده فرش زیر پوشش این نهاد حمایتی بیمه هستند.
به گفنه الهی راد درآمد ناخالص حاصل از هر مترمربع فرش برای بافندگان بین ۳ تا 5 میلیون تومان است.
رئیس اتاق بازرگانی بجنورد در آماری اعلام کرد: در خراسان شمالی ۲۶ هزار بافنده فرش فعالیت دارند که به‌نوعی سه درصد جمعیت استان را شامل می‌شوند.
از این تعداد بافنده پنج هزار بافنده فرش ترکمن هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اجرای ۱۲۰ برنامه هفته عقیدتی سیاسی در خراسان جنوبی
  • آغاز ضبط مناظره های نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در خراسان جنوبی
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • اجرای پویش «پای کار ایرانیم»در پایتخت
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • تولید ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع فرش درخراسان‌شمالی