Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@16:50:16 GMT

اقتدار و آمادگی ارتش روز به روز بیشتر می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۰۸۴

اقتدار و آمادگی ارتش روز به روز بیشتر می‌شود

ایسنا/فارس استاندار فارس فارس گفت: امروز ارتش منظم، مقتدر و شجاع و دارای روحیه تواضع در سایه راهبری‌های رهبرمعظم انقلاب است و روز به روز مردمی تر، مقتدر تر و آماده تر برای دفاع از منافع ملی و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود.

عنایت‌الله رحیمی یکشنبه ٢٩ فروردین در مراسم رژه خودرویی روز ارتش در شیراز بیان کرد: امروز مفتخریم در محضر سربازان، درجه داران، افسران و امیران ارتش جمهوری اسلامی باشیم که به حق مدافع مواضع ملت در افق بلند آسمان‌ها، بی کران دریاها و گستره وسیع دشت‌ها و کوههای سر به فلک‌ کشیده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: می‌بالیم به وجود شریف یکایک عزیزان ارتشی، نظامی وامنیتی نظام مقدس جمهورس اسلامی که با اخلاص در خدمت مردم بزرگ ایران اسلامی هستند.

استاندار فارس با بیان اینکه امروز ارتشی مردمی و متدین در خدمت ملت بزرگ ایران اسلامی است، گفت از همت بالای ارتش در یاری رساندن به مجموعه دولت در استان فارس در حوادثی چون؛ در سیل، زلزله و امروز کرونا تقدیر می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در فارس نیز در این مراسم گفت: نیروهای مسلح و ارتشیان سربلند ایران اسلامی عزت، عظمت، اقتدار و توانمندی خود را به رخ دشمنان می‌کشند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام افزود: ارتش و نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران افتخار دارند که تحت فرماندهی امام خامنه‌ای امروز خدمت کنند.

او خاطرنشان کرد: بنیان مرصوص ارتش جمهوری اسلامی ایران را خدای متعال دوست می‌دارد، چون هر گامی که در راه عزت و عظمت کشور برداشته می‌شود، خدمت به اسلام و فی سبیل‌الله است.

ارشد نظامی فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم از دلاورمردی‌ها و رشادت‌های ارتش جمهوری اسلامی در دوران هشت ساله دفاع مقدس به نیکی یاد کرد و خاطره رزمندگان شهید و جانباز را گرامی داشت.

امیرسرتیپ رضایی گفت: ارتش جمهوری اسلامی هم در بعد رزمی و دفاعی و هم ادوات سبک و سنگین نظامی از همه زمان‌ها مقتدرتر است و اگر دشمنان چشم طمع به میان ایران اسلامی را داشته باشند با پاسخ کوبنده ما مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، همزمان با سراسر کشور و به مناسبت 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش در فارس برگزار شد.

این مراسم به واسطه شرایط قرمز کرونایی، به واسطه رعایت پروتکل‌ها، در محل پادگان پشتیبانی ارتش در شیراز و با حضور معدود مسئولان و خبرنگاران و عکاسان خبری، برگزار شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی روز ارتش ارتش جمهوري اسلامي ايران عنایت الله رحیمی آیت الله لطف الله دژکام ایران اسلامی روز ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جشنواره فرهنگی هنری روز ملی خلیج فارس دقایقی پیش با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، هنرمندانی چون داریوش ارجمند، هادی ارزم، هوشنگ جاویدی و... در محل برج آزادی تهران آغاز شد.

امیر شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سید محمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون امور هنری وزارت فرهنگ، شبیر فیروزیان سرپرست معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ، سید مجید پوراحمد مدیر عامل صندوق هنر، محمد خراسانی زاده مدیرکل دفتر هنر‌های تجسمی و جمعی از هنرمندان در این مراسم شرکت دارند.

آغازگر این برنامه اجرای قطعه «ای ایران» توسط ارکستر نظامی بود.

خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است

محمدمهدی اسماعیلی در این مراسم در سخنانی گفت: روز دهم اردیبهشت روز اخراج غربی های استعمارگر از پهنه خلیج فارس است. خلیج فارس بخشی از هویت و فرهنگ ما است و ما به این خطه  تنها نگاه جغرافیایی نداریم.

وی در ادامه افزود:‌ خلیج فارس از استوانه های هویتی جمهوری اسلامی است. در سفر به یکی از کشورها در بازدید از موزه‌های آن کشور هر آنچه توضیح می‌دادند جز تاریخ ما نبود. ایران فرهنگی ما اساسا نمی‌تواند در مرزهای جغرافیایی محسور باشد.

اسماعیلی اظهار داشت:‌ما به خلیج فارس افتخار می‌کنیم و آن را از حوزه های مهم تمدنی خود می‌دانیم.خلیج فارس را بستر اتفاقات غرور آفرین می‌دانیم و خداوند را برای این داشته ها شاکریم.خلیج فارس تا ابد خلیج فارس است و بخشی جداناپذیر از تاریخ فرهنگ کشورمان خواهد درخشید.

به گزارش آنا، ۱۰ اردیبهشت مصادف با سالروز اخراج پرتغالی‌ها از تنگه هرمز و خلیج فارس به عنوان روز ملی خلیج فارس نام گذاری شده است.

  دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • اسماعیلی: خلیج فارس از استوانه‌های هویتی جمهوری اسلامی است+ فیلم
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • اعلام آمادگی بلاروس برای توسعه همکاری‌های نظامی
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان