Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی، در حکمی، دکترمحمدحسین حیدری، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت را به عنوان بازرس و ناظر ویژه خود در امر واکسیناسیون کووید ۱۹، منصوب کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سعید نمکی، در حکمی، دکترمحمدحسین حیدری، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت را به عنوان بازرس و ناظر ویژه خود در امر واکسیناسیون کووید ۱۹، منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




به گزازش وبدا، متن این حکم به شرح زیر است.

جناب آقای دکترمحمدحسین حیدری
مشاور محترم و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات

با توجه به اهمیت واکسیناسیون گروه‌های هدف منطبق بر سند ملی واکسیناسیون COVID-۱۹، به جنابعالی مأموریت داده می‌شود تا به عنوان بازرس و ناظر ویژه از طرف اینجانب موارد زیر را پیگیری فرمایید:

۱-نظارت مستمر بر کلیه موارد مربوط به تعداد و ثبت و ضبط آن‌ها در سامانه‌های تعریف شده و همچنین الصاق برچسب و کد رهگیری، توزیع برحسب لیست‌های صادره، تحویل به مراکز استان، شبکه‌ها و مراکز تزریق، تطبیق مشخصات گیرندگان واکسن با اولویت‌های تعریف شده، ثبت کلیه موارد در سامانه TTAC و سیب و یا دیگر سامانه‌های جایگزین در استان‌هایی که غیر از سامانه سیب استفاده می‌کنند و همچنین معدوم نمودن پوکه‌ها طبق صورتجلسه تنظیمی.

۲-حل مشکلات اجرایی فی مابین معاونت‌های بهداشت، درمان، سازمان غذا و دارو و دیگر دستگاه‌ها جهت تسریع در اجرای پروژه.

۳-تسریع در افزایش مراکز تزریق با هماهنگی معاون محترم بهداشت، سازمان بسیج و دیگر دستگاه‌هایی که می‌توانند مساعدت نمایند.

۴-برخورد قانونی و محکم با هرگونه سوءاستفاده و عدم رعایت اولویت‌ها و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح.

۵-ارائه گزارش روزانه از تعداد تزریق، توفیق‌ها و یا کاستی‌های احتمالی به اینجانب که در این راستا حضور مستمر جنابعالی در استان‌ها و شهرستان‌های کشور اهمیت دارد. ضروریست داشبورد مدیریتی جهت نظارت مستمر و روزانه اینجانب با هماهنگی جناب آقای دکتر داودی برقرار شود.

بدیهی است، کماکان مسئولیت اصلی تزریق و پایش برنامه نظارت تخصصی با معاون محترم بهداشت و نظارت و پایش علمی و تحقیقاتی برند‌های مختلف با معاون محترم تحقیقات و فناوری خواهد بود.

توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

دکتر سعید نمکی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: واکسیناسیون بهداشت بازپرس وزارت بهداشت واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دکتر روستا با اشاره به بازدید کارشناسان دانشکده علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی میاندوآب از مراکز عرضه مواد غذایی، اظهار کرد: بیش از ۲ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب طی بازدید و بررسی‌ها کشف شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب افزود: این مقدار مواد غذایی غیرقابل‌مصرف با تشدید نظارت‌های امسال توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت میاندوآب از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی شهری و روستایی توقیف و جمع‌آوری‌شده بودند.

وی گفت: این مواد غذایی تاریخ‌گذشته، فاسد و غیرقابل‌مصرف پس از کشف و جمع‌آوری و طی مراحل قانونی و اخذ مجوزهای دادستانی و با حضور نمایندگان سازمان‌های ذی‌ربط امحا و معدوم شد.

روستا با اشاره به بازدیدهای مکرر توسط بازرسان بهداشتی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، تصریح کرد: کار نظارت بر مراکز عرضه در طول سال همچنان بادقت لازم انجام می‌شود و از مردم نیز درخواست داریم هنگام خرید به شرایط بهداشتی مواد غذایی توجه کنند.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب هم چنین با اشاره به اجرای بازرسی‌های روزانه از مراکز عرضه مواد غذایی، پروتئینی و خوراکی و غیره در سطح شهرستان، اظهار کرد: از عموم مردم خواهشمندیم مایحتاج غذایی خود را از مراکز معتبر خریداری کرده و در هنگام خرید مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی به برچسب اصالت و سلامت کالا و مجوزهای لازم از سازمان غذا و دارو و نیز پروانه ساخت، مواد تشکیل‌دهنده، تاریخ تولید و انقضا و آدرس محل تولید توجه کنند.

دیگر خبرها

  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • گفت‌وگوی ویژه با احسان اصولی و پاسخ به مهم‌ترین سوالات
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه‌ها سهم دولت است
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است؟
  • نظارت دامپزشکی کرمان بر کارخانجات شیر و مراکز عرضه شیر خام
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران
  • واکسیناسیون مؤثرترین مداخله بهداشتی برای ارتقای سلامت