Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@04:36:58 GMT

موسسه رازی در زمینه رضایت مشتری ۲ گواهی ایزو کسب کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۶۴۶

موسسه رازی در زمینه رضایت مشتری ۲ گواهی ایزو کسب کرد

به گزارش  روز یکشنبه روابط عمومی موسسه رازی، دکتر غلامرضا حنیفی درباره کسب ۲ گواهی ایزو ISO۱۰۰۰۲-۲۰۱۸ و ISO۱۰۰۰۴-۲۰۱۸  در حوزه مدیریت ارتباط با مشتری و رسیدگی به شکایات توسط موسسه رازی گفت: دستیابی به استانداردهای بین المللی یکی از اهداف کلان برنامه استراتژیک موسسه رازی است و براساس این برنامه و با توجه به اقدامات انجام شده، دو گواهی ایزو در زمینه رضایت مشتریان به موسسه رازی اعطا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به عنوان ایزو که مخفف «سازمان تدوین استاندارد بین المللی» با هدف بهبود کسب و کار و تجارت بین المللی است، اظهار داشت: کسب گواهی ایزو به این معنا است که محصول، تحت نظارت استانداردهای مدونی تولید شده و در مصرف کننده اطمینان خاطر برای مصرف آن کالا یا محصول ایجاد می کند.

حنیفی یادآور شد: این گواهی ها برای اهداف متنوعی تدوین شده و کاربردهای متعددی دارند و ایزوهای سری ۱۰ هزار نیز که به تازگی به موسسه رازی اعطا شده شامل راهکارهای افزایش رضایت مشتری است و تا ایزو ۱۰۰۰۴ را دربرمی گیرد.

معاون تضمین کیفیت موسسه رازی با بیان این که براساس ایزو ۱۰۰۰۱، برنامه ریزی، توسعه و پیاده سازی کدهای رضایت مشتری و در ایزو ۱۰۰۰۳ طریقه حل و فصل اختلافات بین مشتری و سازمان سنجیده می شود، گفت: فعالیت های موسسه رازی بیشتر مربوط به ایزو ۱۰۰۰۲ و ۱۰۰۰۴ است که به ترتیب درباره رسیدگی به شکایات مشتری و ارزیابی از رضایت مندی مشتری است و به همین علت پس از ایجاد بسترها و الزامات مورد نیاز در مدیریت بهبود سیستم و ممیزی مستندات موفق به کسب این دو گواهی شدیم.

حنیفی با بیان این که گواهی ایزو ۱۰۰۰۴ به واقع بازخوردی از رضایت مشتری است، اضافه کرد: اثربخشی، بی ضرری، قیمت، خدمات پس از فروش، توزیع به موقع و شبکه حمل و نقل در این سیستم سنجیده می شود و مصرف کننده با اطمینان خاطر می تواند نسبت به مصرف کالا اقدام کند.

موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی از سال ۱۳۰۳ در منطقه حصارک کرج فعالیت خود را آغاز کرد و به تولید واکسن های دامی، انسانی و سرم های درمانی و مواد بیولوژیک درمانی اقدام کرده است.

برچسب‌ها گواهینامه ایزو موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی رونق تولید جهش تولید استان البرز پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گواهینامه ایزو موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی رونق تولید گواهینامه ایزو موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی رونق تولید جهش تولید استان البرز اخبار کنکور رضایت مشتری موسسه رازی گواهی ایزو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است

ایسنا/ایلام معاون سلامت اداره‌کل دامپزشکی استان ایلام گفت: دریافت نکردن گواهی سلامت از سوی واحدهای مرغداری به معنی جوجه ریزی غیرمجاز است و متخلفان به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند.

 «الهام جم‌زاده» به ایسنا اظهار کرد: مرغداران برای جوجه ریزی در واحدهای خود باید گواهی بهداشتی لازم را دریافت کنند و نکاتی از قبیل فاصله بین جوجه ریزی، ضدعفونی سالنهای پرورش را بایستی زیر نظر و با تایید کارشناسان دامپزشکی انجام دهند و در نهایت در صورت داشتن شرایط مناسب گواهی جوجه ریزی آنها مورد تأیید دامپزشکی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: واحدهایی که گواهی بهداشتی دامپزشکی برای جوجه‌ریزی کسب نکنند به عنوان جوجه‌ریزی غیرمجاز و تخلف شناخته می‌شود و جوجه‌ریزی غیرمجاز بعنوان تهدید علیه بهداشت عمومی محسوب شده و سبب به خطر افتادن جمعیت طیور استان شده و ممکن است باعث افزایش خطر بیماری‌های واگیر طیور شوند، پس هرگونه جوجه‌ریزی در واحدهای مرغداری برای رعایت مسائل بهداشتی باید تحت نظر دامپزشکی استان صورت گیرد.‌

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان گفت: هم اکنون نظارت کامل دامپزشکی ایلام بر جوجه‌ریزی واحدهای مرغداری استان وجود دارد، هر واحدی هم اگر جوجه ریزی غیرمجاز داشته باشد، چون بازدیدهای کارشناسان دامپزشکی استان سرزده و مستمر هستند، در سریع‌ترین زمان شناسای و واحدهای متخلف بدون هیچ گونه اغماضی به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی گفت: عدم کسب گواهی بهداشتی از سوی مرغداری‌ها باعث به خطر افتادن سلامت جامعه و باعث اختلال در بازار نیز می‌شود، بنابراین مسئله نظارت بر جوجه ریزی های مرغداری جزء اولویت‌های اساسی دامپزشکی استان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دومین اجلاس بین المللی ایران و‌ آفریقا؛ بستری برای افزایش صادرات موسسه رازی
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • اقدامی مهم در استاندارد که زمینه تحقق شعار سال را فراهم کرده است
  • سیاره مشتری به شکل‌گیری قمر زمین کمک کرده است
  • دستاورد گواهی ۳۰ درصدی چه بود؟/ تولید زیر بار فشار دستورالعمل ها
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • توزیع انواع بذور اصلاح و گواهی شده برنج بین کشاورزان شهرستان بابل
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان