Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@23:05:18 GMT

بندر بند مسافر بلژیک شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۸۶۷

بندر بند مسافر بلژیک شد

فیلم «بندر بند» به کارگردانی منیژه حکمت در جدیدترین حضور بین المللی خود بر پرده‌ جشنواره فیلم «مووو» به نمایش در می آید.

به گزارش ایمنا، این فیلم که در روزهای اخیر، جایزه «نتپک» را از جشنواره فیلم‌های کوهستانی اولجو دریافت کرده‌است، پیش از این در جشنواره‌هایی چون تورنتو، زوریخ، میل ولی، بسفر، فیلم‌هایی از جنوب، هاینان آیلند و … حضور داشته و در جشنواره کلکته جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشنواره فیلم «مووو» که با اختصاص بخشی ویژه به سینمای ایران، بنا بود در دو هفته و به شکل حضوری از ۳۱ فروردین سال جاری در شهر بروژ برگزار شود، با توجه به محدودیت‌های جدید کرونایی به شکل مجازی برگزار خواهد شد.

در فیلم «بندر بند» رضا کولغانی، امیر حسین طاهری، مهلا موسوی و پگاه آهنگرانی بازی کرده‌اند. سایر عوامل این فیلم عبارت‌اند از: کارگردان: منیژه حکمت، فیلمنامه: مصطفی زندی و منیژه حکمت، کارگردان هنری: فرهاد فزونی، مدیر فیلمبرداری: سجاد آورند، تدوین: نوید توحیدی، موسیقی متن: فرشاد فزونی، طراحی و ترکیب صدا: آرش قاسمی، طراح صحنه و گرافیک: فرهاد فزونی، طراح لباس: ندا نصر، صدابردار: محمد حسین کاوه،
مدیرتولید: جعفر عروجی جانشین تولید: داریوش حکمت، پشتیبانی تولید: افروز شادکی.

کد خبر 487657

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پگاه آهنگرانی فیلم فیلم سینمایی سینما سینما ایران سینمای جهان بازيگر سينما و تلويزيون کارگردان سینما منیژه حکمت بلژیک جشنواره جشنواره سینمایی جشنواره های فیلم اکران فیلم اکران ویروس کرونا کرونا ویروس آخرین اخبار ویروس کرونا کرونا شیوع کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: در آستانه میلاد حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع)، هفته ملّی جمعیت و روز ملّی گُل محمّدی و گلاب؛ جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان برگزار می‌شود.

محمّدعلی فرجی افزود: این جشنواره نخستین بار با بخش‌های متنوع از پنج‌شنبه ۲٠ تا یک‌شنبه ۳٠ اردیبهشت ماه به مدّت ۱۱ شب در چایخانه حضرت رضا (ع) در پارک آیت الله مدنی کاشان اجرا می‌شود.

او گفت: این رویداد هر شب از ساعت ۲٠:۳٠ تا ۲۳ با برنامه‌های متنوعی از جمله جشن گُل محمّدی و گلاب، آیین گُل غلتان، جشن دُخــتـــیـــژن، جشن مــادران+۳، جشن دوقلو‌ها و چندقلو‌های کاشانی، جشن خـواهــــر بــــرادری، نمایش فیلم سینمایی و فیلم کوتاه و جشن اُردی‌بهشت کاشان برگزار می‌شود.

فرجی هدف از اجرای این جشنواره را ایجاد نشاط معنوی و امید آفرینی و در راستای شادیانه میلاد امام الرئوف و کریمه اهل بیت (ع) برشمرد و افزود: جشنواره چای گلاب و عطر حرم با همکاری کانون خدمت رضوی شعبه کاشان و با حضور خادمین افتخاری امام رضا (ع) اجرا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • داوران ایرانی مسافر ریاض شدند
  • فروش میلیاردی یک تئاتر در دو هفته
  • جشنواره فرهنگی گل بابونه در شهر پول برگزار می شود
  • «بیژن و منیژه» میلیاردی شد
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • واکنش عجیب طراح برنامه اقتصادی رییسی به وضعیت هزینه‌کرد دولت/ جبراییلی هم به شادی بی‌دلیل خبرگزاری دولت اعتراض کرد
  • جایزه منتقدین جشنواره مونودرامای تونس به «آلاء» رسید
  • «آلاء» برگزیده مونودرام تونس شد