Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین مرحله لیگ برتر و لیگ دسته یک پیست در دهه سوم ماه مبارک رمضان در تهران برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون دوچرخه سواری، اولین مرحله لیگ برتر و لیگ دسته یک پیست آقایان بصورت هم زمان در دهه سوم ماه مبارک رمضان بدون حضور تماشاگر و با رعایت فاصله اجتماعی در تهران در صورت موافقت ستاد کرونا برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدارک و شرایط لازم جهت شرکت در مسابقات به شرح زیر است:

1. همراه داشتن اصل معرفی نامه کتبی از هیات/ باشگاه (نام دقیق باشگاه، ورزشکاران، مربی، سرپرست ) الزامی است.

2. همراه داشتن کارت ملی، کارت  بیمه ورزشی معتبر و داشتن لباس متحدالشکل الزامی است.

3. تیم ها موظف به معرفی سرپرست یا نماینده بطور رسمی جهت دریافت کد کاربری باشگاه/ هیات مربوطه تا تاریخ مقرر می باشند. در ضمن مربی تیم می بایست دارای کارت مربیگری با اعتبار باشد.

4. هزینه اسکان و تغذیه به عهده باشگاه / هیات می باشد.

5. ثبت نام کلیه ورزشکاران می بایست تا قبل از پایان وقت اداری مورخ 1400/02/06 از طریق سامانه ملی دوچرخه سواری موجود در سایت فدراسیون انجام پذیرد.

6. قرارداد کلیه ورزشکاران و کادر فنی به همراه مفاصا حساب مالیاتی تا تاریخ اعلامی جهت ثبت در دفتر سازمان لیگ الزامی است. (نمونه قرارداد سال 1400 در سایت فدراسیون موجود می باشد.)

7. با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیه ورزشکاران و کادر فنی می بایست از ماسک استفاده نمایند و برگزاری مسابقات با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی ، انجام آزمایشات PCR توسط تیم های شرکت کننده و با نظارت فدراسیون پزشکی ورزشی انجام خواهد شد.

8. با توجه به عدم برگزاری لیگ ها در سال 1399 لیگ برتر و دسته یک ادغام و در صورت رسیدن به حدنصاب، تفکیک خواهند شد.

توضیح: در صورت عدم ارائه هر یک از مدارک فوق الذکر، ثبت نام از ورزشکار انجام نخواهد شد.

زمان و برنامه اجرایی مسابقات: زمان دقیق پذیرش تیم ها، جلسه فنی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند

به گزارش خبرنگار مهر، تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزش ایران امروز سه شنبه با حضور ابراهیم رئیسی، وزیر ورزش و جوانان، رئیس کمیته ملی المپیک و پارالمپیک، رؤسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزش کشور در سالن سران اجلاس برگزار شد. در زمان حضور مسئولان ووشو برای تجلیل، عضو تیم ملی مشخص نشد به چه دلیل با واکنشی عجیب و به دور از انتظار محل را ترک کرد.

بر اساس تصمیم اتخاذ شده به دلیل تعداد بالای ورزشکاران مدال آور رشته‌های ورزشی، از هر فدراسیون علاوه بر رئیس تنها تعداد محدودی از ورزشکاران به نمایندگی از همان رشته با حضور در جایگاه جوایز را دریافت می‌کردند. زمانی که نوبت به فدراسیون ووشو رسید، خواهران منصوریان به همراه علی صدیقی رئیس فدراسیون در جایگاه حضور پیدا کردند که لحظاتی بعد، شهربانو با تکان دادن دست و صورت به صورت عجیب، جایگاه را ترک کرد.

اینکه منصوریان به چه چیزی معترض بود، مشخص نیست، ولی وی نباید به خود اجازه می‌داد که چنین برخوردی را در مراسمی که برای تجلیل از ورزشکاران ترتیب داده شده، از خود بروز می‌داد. نباید فراموش کرد از زمان حضور کیومرث هاشمی این دومین مراسمی است که برگزار شده و قهرمانان رشته‌های مختلف جوایز خود را دریافت می‌کنند.

مسئولان فدراسیون ووشو را باید یکی از عوامل اصلی رفتار ملی پوش خود معرفی کرد. متأسفانه بها دادن بیش از حد به این ورزشکار که کم نداشتند حاشیه‌های مجازی و واقعی و نادیده گرفتن برخی رفتارهای مشابه در داخل مجموعه ووشو، به جایی می‌رسد که مقابل وزیر ورزش، رؤسای فدراسیون و دیگر مسئولان و قهرمانان ورزش کشور چنین رفتار غیر حرفه‌ای و زننده‌ای را انجام بروز می‌دهد.

امیدواریم مسئولان فدراسیون از کنار این رفتار غیر حرفه‌ای به سادگی عبور نکنند.

کد خبر 6099458

دیگر خبرها

  • رفتار غیر حرفه ای شهربانو منصوریان/ مسئولان ووشو پاسخگو باشند
  • سومین تجلیل رئیس جمهور از ورزشکاران
  • نامه تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • سنگ جدید اینبار برای دوچرخه برقی؛ شرط محال برای استفاده زنـان!
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • جلسه هماهنگی مسابقات تور بین المللی دوچرخه سواری خزر
  • ملی پوشان دوچرخه سواری کوهستان ایران بدرقه شدند
  • مسابقات کونگ‌فو بانوان استان بوشهر برگزار شد