Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@22:09:21 GMT

خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۵۹۷۷

خبرهای کوتاه از چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از صدور حکم ۲۷ میلیارد ریالی برای متهم پرونده کالای قاچاق در استان خبر داد و گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان لردگان هنگام کنترل محور مواصلاتی با همکاری ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در منطقه "سه راهی چنار محمودی" به یک دستگاه کامیون حامل بار ضایعات پلاستیکی مشکوک شدند و پس از ایست و بازرسی، کالاهای قاچاق شامل تعداد قابل توجهی انواع پارچه خارجی که به صورت حرفه‌ای در کف خودرو جاساز شده بود، کشف و توقیف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش اداره کل روابط عمومی تعزیرات حکومتی استان، محمدرضا عمرون افزود: پرونده این تخلف برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان لردگان ارسال شد و پس از رسیدگی، راننده به دلیل قاچاق کالا که به‌صورت جاساز و نداشتن اسناد مثبته گمرکی به ضبط کالا و پرداخت مبلغ ۲۷ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

فعالیت تنها شیرخواگاه دولتی چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی واگذار می‌شود

مدیر کل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت: فعالیت تنها شیرخوارگاه دولتی استان امسال به بخش خصوصی در قالب مرکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست واگذار می‌شود.

نرگس عسگری از آغاز انتشار فراخوان این واگذاری این مرکز خبر داد وگفت: به استناد بند ۲ ماده ۲۶ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت در راستای افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به کودکان بی‌سرپرست واگذاری این مرکز به بخش غیردولتی در دست اجراست.

به گفته وی، تمام موسسات خیریه و اشخاص حقوقی واجد شرایط دارای پروانه تاسیس موسسه غیر انتفاعی از سازمان بهزیستی، توانمندی اقتصادی و نداشتن وابستگی به منابع دولتی، نداشتن وابستگی سیاسی و حزبی و اهداف انتفاعی و دارای سابقه فعالیت مثبت و موثر در حوزه شبه خانواده می‌توانند در این فراخوان شرکت کنند.

وی اظهار داشت: موسسات غیردولتی از روز ۲۹فروردین‌ماه به مدت پنج روز به صورت حضوری درخواست خود را به اداره کل بهزیستی استان به نشانی ارائه دهند.

۹ هزار نفر در چهارمحال وبختیاری در پویش "من مادرم، همه بچه‌های ایران  فرزندان من " مشارکت کردند

مدیرکل نوسازی، توسعه و  تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش من مادرم، همه بچه‌های ایران فرزندان من گفت: در این پویش ۹ هزار نفر شرکت کردند.

کامران رهی افزود: تعهد مشارکت مردم در این پویش نیز ۱۷ هزار نفر بود که مردم خیر استان در این پویش یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال برای  احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای "سربیشه" بخش بازفت شهرستان کوهرنگ اهدا کردند.

وی گفت: در مرحله نخست این پویش که در ماه محرم و صفر در سراسر کشور اجرایی شد نیز تعهد استان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای احداث یک مدرسه ۲ کلاسه در روستای "دره شیر فلارد" بود که با کمک یک مووسسه محقق شد.

وی افزود: هم‌اکنون آمادگی لازم برای خشت‌گذاری این ۲ مدرسه خیری در استان فراهم است و پس از برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی کلنگ‌زنی این طرح آغاز خواهد شد.

رهی از آغاز اجرای "پویش آجرهای مهربانی" همزمان با ماه رمضان به مدت ۲ ماه خبر داد و گفت: مردم استان برای مشارکت در امر خیر مدرسه‌سازی در این پویش با هر میزان توان مالی می‌توانند به سامانه www.ajorBajor.ir   و یا "مهر مدرسه" http://MehreMadrese.ir مراجعه و چهارمحال و بختیاری را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه تعهد استان در این طرح احداث یک مدرسه  ۲ کلاسه در مناطق محروم است، گفت: پیش‌بینی می‌شود در این طرح ۱۷ هزار خیر مشارکت داشته باشند.

به گفته وی، در این طرح همه افراد می‌توانند با هر میزان کمک در این طرح شرکت کنند و در صورتی که کمک آنها بیش از ۲۵۶ میلیون ریال باشد، می‌توانند یک کاشی به نام خودشان یا هر نامی که در نظر دارند در مدرسه نصب شود.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی سازمان بهزیستی کشور چهارمحال وبختیاری سازمان تعزیرات حکومتی سازمان بهزیستی کشور اخبار کنکور چهارمحال و بختیاری تعزیرات حکومتی میلیون ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،کارشناس هواشناسی استان گفت: همچنین ایل بگی با ۱۹ درجه سانتی گراد گرمترین نقطه استان است.
مبینی افزود: دمای فعلی شهرکرد ۱۰ درجه سانتی گراد است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی وزش باد در چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از ۱۰۰۰معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۱۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • کوهرنگ خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال وبختیاری
  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری