Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-04@11:21:15 GMT

هیچ کلاس عملی حضوری برگزار نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۶۰۳۵

هیچ کلاس عملی حضوری برگزار نخواهد شد

ایران اکونومیست-دانشگاه امیرکبیر ضمن تاکید بر اینکه هیچ‌ کلاس عملی تا اطلاع ثانوی به صورت حضوری برگزار نمی شود، شرط حضور دانشجویان در آزمایشگاه ها را اعلام کرد.

 معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرد؛ با توجه به شرایط اضطراری اعلام شده از طرف ستاد ملی مبارزه با کرونا در ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ در خصوص شیوع گسترده ویروس در کشور و بالخصوص در شهر تهران به اطلاع می‌رساند که تا رفع شرایط اعلام شده، موارد زیر برقرار خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱- تمامی کلاس‌های نظری به صورت مجازی برگزار می‌شوند و هیچ کلاس عملی نیز به صورت حضوری تشکیل نخواهد شد. گفتنی است که زمان و نحوه برگزاری کلاس‌های جبرانی برای دروس عملی که در این بازه برنامه‌ریزی شده بودند متعاقباً اعلام خواهد شد.

۲- تمامی دفاع‌های کارشناسی، کارشناسی ارشد، پیشنهاد رساله دکترا، پیش دفاع دکترا و دفاع دکترا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

۳- برگزاری امتحان جامع به صورت حضوری ممکن نیست و در صورت لزوم صرفاً با رعایت شرایط ذکر شده در نامه مورخ ۹۹/۹/۲۴ می‌تواند بصورت مجازی برگزار شود.

۴- صرفاً آزمایشگاه‌هایی باز خواهند بود که در آن‌ها آزمایش‌هایی بصورت سلسله‌وار در انجام است و در صورت قطع آن‌ها کلیه آزمایش‌های تکمیل شده باید از ابتدا تجدید گردند.

۵- صرفاً دانشجویانی که برای کار تحقیقاتی و انجام پروژه‌های کارشناسی و کارشناسی ارشد و رساله دکترا و یا پیگیری برگزاری دفاع خود در اضطرار بوده و مجبور به مراجعه به دانشگاه می‌باشند مجاز به ورود به دانشگاه هستند. رؤسای دانشکده‌ها باید فایل اکسل لیست این دانشجویان را از روز شنبه سریعاً به اداره انتظامات ارسال کنند تا هماهنگی برای ورود ایشان انجام شود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023

داوید رایا و خط دفاع آرسنال مزد عملکرد فوق‌العاده خودشان را دریافت می‌کنند. 

طرفداری | سنگربان اسپانیایی آرسنال در اولین فصل حضورش در این تیم به یک دستاورد ویژه دست یافت.

با ناکامی جوردن پیکفورد در ثبت کلین شیت مقابل لوتون تاون، داوید رایا به صورت رسمی دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023 را کسب کرد. سنگربان اسپانیایی توپچی‌ها طی 29 بازی برای این تیم 14 کلین‌شیت داشته است. پس از پیتر چک در فصل 16-2015، رایا اولین دروازه‌بان آرسنال است که به این مهم دست می‌یابد. او که به صورت قرضی در آرسنال حضور دارد، در پایان فصل به صورت دائمی از برنتفورد به ورزشگاه امارات منتقل خواهد شد. گفتنی است تیم تحت هدایت میکل آرتتا با دریافت تنها 28 گل بهترین خط دفاع لیگ برتر را نیز تصاحب کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از کی شروع می‌شود؟
  • رسمی؛ داوید رایا برنده دستکش طلایی لیگ برتر در فصل 24-2023
  • VAR چینی هنوز وارد ایران نشده/ برگزاری دیدار ها با VAR بعید است
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • مردم در دور دوم انتخابات مجلس نیز حضوری پرشور داشته باشند
  • آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تحصیلی به حافظان قرآن
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • افزایش رشته‌های مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه آزاد شهرکرد
  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • گرامیداشت روز معلم در دانشگاه آزاد ارومیه برگزار شد