Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصورعلی زارعی گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد در نشست شورای قیمت‌گذاری حاضر نبودند و این عدم حضور باعث شد تا به توافق نهایی در زمینه اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم دست پیدا نکنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در تشریح نشست شورای قیمت گذاری و اتخاذ تصمیمات سیاست های حمایتی محصولات اساسی، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال گذشته و در شورای اقتصاد قیمت گندم تعیین شده بود در این نشست به توافق نهایی در زمینه نرخ تضمینی این محصول دست پیدا نکردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو ناضر مجلس در شورای قیمت گذاری و اتخاذ تصمیمات سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی، ادامه داد: مقرر شد طی 4 روز آینده نشست دیگری تشکیل و در خصوص تعیین قیمت خرید تضمینی گندم توافق نهایی صورت بگیرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت گندم در سال زراعی جاری افزایش پیدا می‌کند، عنوان کرد: متاسفانه رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزیر اقتصاد در این نشست حاضر نبودند و این عدم حضور باعث شد تا به توافق نهایی در زمینه اصلاح نرخ خرید تضمینی گندم دست پیدا نکنیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در برخی از استان‌ها خرید تضمینی گندم بر اساس نرخ قبلی آغاز شده است، ادامه داد: قانون تصریح دارد که باید وزیر اقتصاد و رئیس سازمان برنامه و بودجه در نشست شورای قیمت گذاری حاضر باشند نه نمایندگان آنها.

زارعی با بیان اینکه تمامی اعضای شورا بر این موضوع تاکید دارند که باید نرخ خرید تضمینی گندم افزایش پیدا کند، گفت: وزیر جهاد کشاورزی مسئولیت پیگیری لازم برای برگزاری و حضور تمامی اعضای شورای قیمت گذاری و اتخاذ تصمیمات سیاست های حمایتی محصولات اساسی در نشست هفته آینده را برعهده دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شورای قیمت گذاری خرید تضمینی گندم توافق نهایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com

سامانه بلیت‌فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن به نشانی ticket.tractor-club.com آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن در سامانه باشگاه تراکتور مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب‌آهن در چارچوب رقابت‌های مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌حذفی ایران از ساعت ۱۸:۳۰ _جمعه هفتم اردیبهشت_ در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه تراکتور دریافت کنند.

قیمت بلیط بازی تراکتور و ذوب‌آهن

قیمت بلیت این دیدار () هزار تومان تعیین شده است.

سامانه خرید بلیط تراکتور و ذوب‌آهن

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و ذوب‌آهن را دارند، می‌توانند از طریق سامانه ticket.tractor-club.com برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 747363

دیگر خبرها

  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • خرید تضمینی بیش از ۳۰۸ هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی