Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام فاطمی نسب ، گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای توبه ، برگشت از گناه ، تمرین بندگی و عبودیت خداوند است.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل ذهاب در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رمضان ماه بهار قرآن است و مردم بیشتر از پیش به تلاوت قرآن می پردازند.

 

وی خاطر نشان کرد: در این ماه خداوند درهای رحمت و برکت را برای بندگان خود گشوده و ما باید در این  ماه پربرکت نهایت استفاده را ببریم تا در آخرت دست خالی نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سرپل ذهاب  افزود : ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای نیکوکاری و نوع‌دوستی است، مسلمانان در پرتو سفارش‌های دین و قرآن، به یاری مستمندان و نیازمندان پرداخته و انفاق و بخشش می‌کنند تا در این ماه پر برکت از فضائل فراوانی که خداوند متعال به بندگان خود عنایت می‌کند بهره‌مند شده و نتیجه روحی و معنوی کارهای خیر خود را در دنیا و آخرت برداشت کنند.

 

حجت الاسلام فاطمی نسب  با اشاره به اعلام وضعیت قرمز در استان و شهرستان تصریح کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک قرار داریم و هرساله سفره های افطار بر پا بود امسال بیایید سفره های افطار را با رعایت پروتکل های بهداشتی و تهیه بسته های کمک معیشتی  در کنار نیازمندان باشیم تا این بحران را با همکاری  هم  پشت یز بگذاریم.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام جمعه سرپل ذهاب ماه بندگی ماه بهار قرآن ماه مبارک رمضان عبودیت خداوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ آیت الله سیدمحمدمهدی میرباقری منتخب مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم به سخن شهید مرتضی مطهری مبنی بر اینکه شهدا شمع تاریخ‌اند، می‌سوزند تا راه را نشان دهند، اشاره کرد و گفت: برترین راه در عالم، راه بندگی و معرفت الهی است که سرچشمه آن انبیاء و امامان و اوصیا هستند.
آیت الله میرباقری تصریح کرد: غفلت، رغبت، شهوت و شبهه، چهار مسیر حمله شیطان به انسان است

وی گفت: انبیای الهی، امانت الهی را در زمین به‌جامی‌گذارند و این امانت به اهلش می‌رسد که اهل بندگی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادواره ۵۸ شهید روحانی و طلبه در شاهرود
  • تکرار گناه فرصت‌ تعالی را از انسان می‌گیرد
  • سه چیز که باعث حقیقت بندگی می‌شود
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق(ع)
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • ضرورت برخورد جدی با شرب خبر در جامعه
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • همایش هفته شورا‌ها در جغتای برگزار شد