Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی جمعیت هلال احمر از آماده باش ۴ بالگرد در استان‌های بوشهر، شیراز، فارس و کرمان به مناطق زلزده خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛محمد حسن قوسیان مقدم  اظهار کرد: ساعت 11:11 دقیقه امروز، 29 فروردین‌ماه زلزله‌ای به قدرت 5.9 ریشتر، عمق 10 کیلومتری زمین در استان بوشهر حوالی گناوه را لرزاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این زمین لرزه، 10 تیم ارزیاب هلال‎‌احمر به منطقه حادثه دیده اعزام شده‌اند و 4 بالگرد در استان‌های بوشهر، شیراز، فارس و کرمان آماده باش هستند.

قوسیان مقدم همچنین از اعلام آماده باش و وضعیت نارنجی به استان‌های خوزستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد و هرمزگان خبر داد. همچنین در حال حاضر ارتباط با دهیاری‌ها و بخشداری‌ها در حال انجام و ارزیابی است؛ گزارش خسارات احتمالی این زمین لرزه متعاقبا اعلام می‌شود

وی با اشاره به تخریب و ترک خوردگی دیوارهای منازل گفت: 21 روستا با 4553 نفر شامل 1179 خانوار تحت تاثیر هستند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر ادامه داد: آماده باش 385 نیروی عملیاتی شامل 77 تیم، 15 پایگاه، 10 شعبه و دفاتر نمایندگی در استان بوشهر، 607 نیروی عملیاتی در قالب 81 تیم در کهگیلویه و بویراحمد، 1663 نیروی عملیاتی در قالب 165 تیم در خوزستان، 612 نیروی عملیاتی شامل 90 تیم در هرمزگان اعلام شده که به طور کلی بیش از 3260 نیروی عملیاتی در قالب 413 تیم آماده باش هستند.

قوسیان مقدم گفت: روستا ارزیابی شده؛ طبق گزارش تیم‌های ارزیاب فعلا خسارت‌ها مبنی بر تخریب و ترک خوردگی دیوارهای منازل بوده و گناوه هم دو مصدوم با جراحت سطحی داشته که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

زلزله 5.9 ریشتری بوشهر را لرزاند/آماده‌باش اورژانس و هلال احمر/ آماده‌باش 3 بیمارستان صحراییاعطای 400000 دوز واکسن رایگان کرونا توسط چین به هلال احمر ایرانهمکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی با هلال احمر برای غربالگری دقیق‌تر

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلزله هلال احمر زلزله هلال احمر نیروی عملیاتی هلال احمر آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد

 سید محمد مهدی سجادی در بازدید از مناطق درگیر سیلاب سیستان و بلوچستان گفت: از ۲۸ فروردین تا چهارم اردیبهشت ماه در پی وقوع سیل در جنوب استان تاکنون به ۵۰ هزار و ۷۱۵ نفر در قالب ۱۱ هزار و ۱۸۶ خانوار آسیب دیده امدادرسانی شده است.

وی افزود: ۵۲۴ امدادگر و نجاتگر هلال احمر در فعالیت‌های امدادی جنوب این استان مشارکت داشته‌اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۶۸۹ تخته چادر، ۳۳ هزار و ۲۸۷ تخته موکت و پنج هزار و ۹۵۵ تخته پتو به همراه اقلام خوراکی در بین خانواده‌های متأثر از سیل توزیع شده است.

سجادی از هموطنان خواست از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • ۲۰۰ سورتی پرواز بالگرد امداد هلال احمر در جنوب سیستان و بلوچستان انجام شد
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز