Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@19:56:58 GMT

زلزله گناوه ۵ مصدوم برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۷۶۳۵

زلزله گناوه ۵ مصدوم برجای گذاشت

محمدحسن قوسیان مقدم روز یکشنبه در گفت وگویی اختصاص با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: ‌زلزله ۵.۹ ریشتری در گناوه تاکنون ۵ مصدوم داشته که چهار نفر در گناوه و یک نفر هم در دیلم آسیب دیده اند.

وی همچنین پیشتر ضمن ارائه گزارش اقدامات امدادرسانی به زلزله گناوه گفت: تاکنون ۱۰ روستا ارزیابی شده و طبق گزارش تیم‌های ارزیاب، خسارت‌ها مبنی بر تخریب و ترک خوردگی دیوارهای منازل بوده و گناوه هم دو مصدوم با جراحت سطحی داشته که توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوسیان مقدم با ارائه جدیدترین گزارش اعلامی از سوی گروه های ارزیاب هلال احمر اعزامی به منطقه زلزله زده گناوه اظهار داشت: در این گزارش میدانی تخریب و ترک خوردگی دیوارهای منازل گزارش شده و ۵۲۰۰ تخته چادر آماده است تا در صورت نیاز توزیع شود که تاکنون ۲۰۰ تخته چادر در مناطق زلزله زده توزیع شده است.
وی ادامه داد: ۲۱ روستا با ۴۵۵۳ نفر شامل ۱۱۷۹ خانوار تحت تاثیر هستند.
سخنگوی جمعیت هلال احمر افزود: آماده باش ۳۸۵ نیروی عملیاتی شامل ۷۷ تیم، ۱۵ پایگاه، ۱۰ شعبه و دفاتر نمایندگی در استان بوشهر آماده باش ۳۸۵ نیروی عملیاتی انجام شده است. 
قوسیان مقدم توضیح داد: آماده باش ۶۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۸۱ تیم در کهگیلویه و بویراحمد، آماده باش ۱۶۶۳ نیروی عملیاتی در قالب ۱۶۵ تیم در استان خوزستان، آماده باش ۶۱۲ نیروی عملیاتب شامل ۹۰ تیم و به طور کلی بیش از ۳۲۶۰ نیروی عملیاتی در قالب ۴۱۳ تیم آماده باش هستند.

تا کنون چهار گروه ارزیاب به منطقه زلزله زده حوالی بندر گناوه واقع در استان بوشهر اعزام شده اند.

به گزارش ایرنا، زلزله ای به قدرت ۵.۹ ریشتر ساعت ۱۱ و ۱۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه روز یکشنبه حوالی بندر گناوه در مرز استانهای بوشهر و فارس را لرزاند.

برچسب‌ها بوشهر گناوه زلزله فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر گناوه زلزله بوشهر گناوه زلزله فارس اخبار کنکور نیروی عملیاتی آماده باش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی محمدعلی کاووسی، گفت: بنابر اعلام هواشناسی شدت بارندگی‌ها امروز در شهرستان‌های بیرجند و خوسف وجود دارد. 

 وی افزود: بنابراین علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قائن، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش به جهت احتمال وقوع سیلاب هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت تیم‌های عملیاتی قائن و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان پشتیبان شهرستان خوسف هستند. 

کاوسی گفت: همچنین در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • مازندران؛ مهد علم و دانش و نیروی انسانی کارآمد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • امدادرسانی به خدمه شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر انجام شد
  • امدادرسانی به خدمه مصدوم شناور تانزانیایی در آب‌های بوشهر