Web Analytics Made Easy - Statcounter

زالی گفت: الگوی مراجعه بیماران در روز‌های اخیر تغییر کرده و بیماران با علائم شدیدتری به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، نشست اضطراری روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران با مسئولان بیمارستان‌های استان که به صورت وبینار با حضور معاونان درمان و جمعی از مسئولان درمانی و نظارتی، به میزبانی این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این نشست علیرضا زالی، فرمانده عملیات مدیریت کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: ضرورت دارد هر چه سریعتر بیماران پذیرش و کار درمان آغاز و از جابجایی غیر ضروری بیماران خودداری شود.

او اکسیژن را از حیاتی‌ترین مؤلفه‌های درمان بیماران کرونایی برشمرد و تاکید کرد: باید برای روز‌های آتی نیز تدابیری برای تأمین اکسیژن مورد نیاز مراکز درمانی اندیشیده شود و موضوع اکسیژن درمانی، تحت پوشش بیمه‌ها قرار گیرد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران از تکمیل واکسیناسیون کارکنان مراکز درمانی دولتی و خصوصی در چند روز آینده خبر داد.

جلیل کوهپایه زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران نیز با تقدیر از تلاش ایثارگرانه کادر بهداشت و درمان، اظهار کرد: با همدلی و همکاری همه و استفاده از تمام ظرفیت مراکز درمانی؛ نظام سلامت بتواند از این آزمون سخت نیز سربلند بیرون آید.

توجه بیشتر مراکز درمانی به دستورالعمل‌های صادر شده از سوی وزارت بهداشت و ستاد کرونا نیز خواسته رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران بود.

در ادامه جلسه معاونان درمان دانشگاه‌های استان تهران و تعدادی از روسای بیمارستان‌ها به بیان گزارش آخرین وضعیت مراکز درمانی پرداختند.

براساس این گزارش، برای از دست نرفتن فرصت طلایی درمان و جلوگیری از سردرگمی، از امروز بیماران کرونایی با مداخله و نظارت ستاد هدایت، باید بدون قید و شرط در همه بیمارستان‌های استان پذیرش شوند.

کمیته‌های بازرسی، کار نظارت بر پذیرش بی قید و شرط بیماران کووید ۱۹ را به دقت انجام می‌دهند و روسای بیمارستان‌ها باید با لغو تمام عمل‌های غیر ضروری؛ همه ظرفیت خالی خود را به بستری بیماران کرونایی اختصاص دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمار کرونا اکسیژن درمانی کادر درمان مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد

اختلال و قطعی در سامانه بیمه سلامت موجب شده تا روند خدمات رسانی به بیماران دچار مشکل شود و همین موضوع موجب گلایه مندی بیماران شده است. یکی از شهروندان تهرانی که برای انجام سونوگرافی به درمانگاهی در محله تهرانپارس مراجعه کرده است با قطعی سامانه مواجه شد، به گفته ایشان حدود یک هفته این مشکل همچنان ادامه دارد.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام وقت بخیر، الان یک هفته هست که به درمانگاه در تهرانپارس برای انجام سونوگرافی مراجعه می‌کنیم، اما پذیرش اعلام می‌کند که سایت بیمه خدمات درمانی (بیمه سلامت) قطع است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.

منبع: داود موسی - تهران

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • جذب ۱۱۰۰ میلیارد ریال برای بیماران خاص و صعب العلاج در کرمانشاه
  • تحقق ۷۰ درصدی مصوبات حوزه درمان سفر رئیس‌جمهور به کاشان
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • راه اندازی مرکز متمرکز جراحی شکاف کام و لب در بیمارستان الزهرا (س) زاهدان
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان