Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳ نماینده تیم ملی کشتی آزاد ایران با غلبه بر حریفان‌شان در مرحله نیمه نهایی، جواز حضور در فینال مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح روز گذشته در آلماتی آغاز شده و امشب با معرفی نفرات برتر 5 وزن دوم به پایان خواهد رسید.

بعد از راهیابی 4 کشتی‌گیر کشورمان به نیمه نهایی و انتظار نماینده 61 کیلوگرم برای راهیابی حریفش به فینال، حسین خانی، یزدانی و قاسمپور به فینال راه پیدا کردند و طاهری، حضور در فینال را از دست داد و ضربه فنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 61 کیلوگرم، مجید داستان پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل راویندر از هند با نتیجه 3 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر هندی در مرحله نیمه نهایی، نماینده کشورمان از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم، مصطفی حسین‌خانی در دور اول با نتیجه 5 بر 2 از سد اختیار نوروزاف از ازبکستان گذشت. وی دور بعد با نتیجه 10 بر 3 سئونگ چول لی از کره جنوبی را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. او که کشتی‌های سنگینی در مراحل قبلی گرفته بود در این مرحله آتامیرات چارلیف از ترکمنستان را با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کرد و به فینال راه یافت. وی در این دیدار به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن 86 کیلوگرم، حسن یزدانی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر هایاتو ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر مصطفی العبید از عراق را شکست داد و راهی فینال شد. وی در این دیدار با دیپاک پونیا دارنده مدال نقره جهان از هند مبارزه می‌کند.

در وزن 92 کیلوگرم، کامران قاسم‌پور پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل سانجیت از هند با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل رستم شودیف از ازبکستان با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید و به فینال رسید. قاسم‌پور در دیدار پایانی با تسوگتگرل مونخباتار از مغولستان مبارزه می‌کند.

در وزن 125 کیلوگرم، امین طاهری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر عمر سارم از سوریه را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف آیال لازاریف از قرقیزستان رفت و در حالی که با نتیجه 6 بر صفر از حریف پیش بود اما در یک لحظه غفلت، روی پل رفت و ضربه فنی شد تا از رسیدن به فینال بازمانده و روانه کشتی رده بندی شود.

کشتی آزاد قهرمانی آسیا| شعبانی تنها طلایی روز اول/ 4 مدال در سبد کشتی ایران

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی پس از استراحت در دور مرحله نیمه نهایی نتیجه 10 قهرمانی آسیا دور اول دور دوم کشتی آزاد بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، رقابت‌های تنیس تور جهانی جوانان از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و ۱۱ اردیبهشت با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید.

در پایان این رقابت‌ها در بخش انفرادی دختران، یاسمن یزدانی از جاجرم موفق شد با نتیجه (۱_۶ و ۱_۶) هانا سلطانی را شکست دهد و عنوان قهرمانی را کسب کند.

همچنین در بخش دو نفره دختران نیز کیمیا ثاقب و یاسمن یزدانی با نتیجه (۲_۶ و ۳_۶ ) توانستند از سد بایلان از ترکیه و هانا سلطانی بگذرند و قهرمان شوند.

خبرنگار : متین لنگری

انتهای خبر/

کد خبر: 1229208 برچسب‌ها مسابقات تنیس ورزش

دیگر خبرها

  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی
  • قهرمانی کشتی گیر مهریزی در مسابقات مرحله نهایی
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • کشتی گیر مهریزی قهرمان ایران شد
  • ساحلی‌بازان والیبالیست دریک چهارم نهایی آسیا
  • ساحلی‌بازان والیبالیست ایران راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند
  • صعود مقتدرانه بوکسور جوان ایران به فینال آسیا
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان