Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از سمنان، سید محمد ناظم رضوی اظهار کرد: یکی از رمزهای پیشرفت و سلامت جامعه، توجه ویژه به ورزش شهروندان است که همواره مورد توجه دولت‌ها بوده است و شهرداری‌ها نیز در این زمینه ورود کرده‌اند شهرداری‌ها در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … دارای کارکردهای مختلفی هستند و تشکیل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی در همین راستا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توجه ویژه به ورزش شهروندی در این دوره مدیریت شهری را بسیار مهم برشمرد و افزود: در این دوره، شهرداری سمنان اقدامات مناسبی را در زمینه ایجاد و توسعه زیرساخت‌های مناسب ورزش همگانی شامل احداث پیاده‌راه، مسیرهای ویژه دوچرخه‌سواری و همچنین فضاهای مناسب در بوستان‌های شهر برای بازی کودکان، ورزش صبحگاهی و پیاده‌روی شهروندان انجام داده است همچنین احداث ۵۵۰۰ مترمربع مسیر دوچرخه سواری، حدود ۳۰ کیلومتر مسیر ویژه پیاده‌روی و ۲۰۰ مترمربع فضای ویژه بازی کودکان در بوستان‌های شهر از دیگر اقدامات است.

شهردار سمنان با بیان این که سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش شهروندی موجب تقویت حوزه سلامت شهروندان و جوانان می‌شود، تصریح کرد: احداث ۹۳۰۰ مترمربع فضای ورزشی و ۳۲۰۰ مترمربع زمین چمن مصنوعی در  مناطق سه‌گانه شهری، یکی از اقدامات اساسی در توسعه ورزش شهروندی محله‌های مختلف شهر سمنان است.

وی با اشاره به احداث نخستین جاده سلامت باغ راهی کشور به طول ۱۵ کیلومتر در سمنان، افزود: در این دوره از مدیریت شهری، با بازآفرینی هشت باغ راه از باغ راه‌های ورودی شرقی شهر تا استخر باغ فیض و با اتصال حد شرقی و غربی این کوچه‌باغ‌ها، مسیر سلامت باغ راهی پدید آمده است که علاوه بر امکان پیاده‌روی و گذران اوقات فراغت شهروندان، می‌تواند مورد استفاده گردشگران قرار بگیرد.

شهرها در پروژه ملی شهر فعال ایران در پنج بخش شهر دوستدار ورزش، شهر دوستدار تناسب، شهر دوستدار بازی، شهر دوستدار پیاده روی و شهر دوستدار دوچرخه مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و سمنان نهمین شهر فعال ایران است که به این پروژه ملی پیوست و در شاخص‌های شهر دوستدار دوچرخه، شهر دوستدار ورزش و شهر دوستدار تناسب و آمادگی جسمانی حائز رتبه شد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: شهر ملی دوستدار ورزش شهرداری سمنان شهر سمنان شهر دوستدار پیاده روی ورزش شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

به گزارش ایسنا، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی در مورد شایعات مربوط به باشگاه‌داری شهرداری تهران نوشت: «با احترام به دو تیم محبوب پایتخت و همه هواداران فوتبال، شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری و ورود به مدیریت ورزش حرفه‌ای ندارد.

در عین حال به وظایف خود در ورزش همگانی، حمایت از استعدادهای برتر و همچنین حمایت کلان از تیم‌های باشگاهی و ملی پایبند است.»

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۰ درصد چاه‌های آب سمنان نیازمند مرمت و بازسازی است
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم وفنون هسته‌ای دراصفهان آغاز می‌شود
  • برگزاری جشن کارگری شهرداری سمنان با نام «سپاس کارگر»
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • سمنان میزبان المپیاد ورزش های فناورانه شد
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • شهر و حیات مدنی
  • شهرداری تهران هیچ قصد و برنامه‌ای برای باشگاه‌داری ندارد