Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@22:28:08 GMT

گرانفروشی نان، میوه و مرغ در صدر شکایات

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۲۸۴۶۷

گرانفروشی نان، میوه و مرغ در صدر شکایات


به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سعید محمدی پور با اشاره به اجرای طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۰ از ۱۵ بهمن ماه تا ۱۵ فروردین، اظهار کرد: طی این مدت ۷۰ هزار عملیات بازرسی انجام و ۱۲ هزار و ۱۷۵ پرونده برای واحدهای متخلف تشکیل شد. تعداد کل تخلفات کشف شده در این مدت بیش از ۱۹ هزار مورد به ارزش ریالی ۲۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده ۱۱ هزار و ۶۱۷ پرونده تخلف به تعزیرات ارسال شد، گفت: عمده شکایات در سامانه ۱۲۴ مربوط به گرانفروشی نان، میوه و مرغ بوده است.

همچنین به گفته این مقام مسئول در بررسی‌های مربوط به ماه رمضان که تا پایان این ماه ادامه دارد اقلام برنج وارداتی، گوشت منجمد گوساله، روغن نباتی، شکر خانوار، اقلام لبنی، خرما، میوه، سبزیجات و شیرینی جات پر مصرف جزو وظایف نظارتی سازمان هستند. در این مدت اصناف و فروشگاه‌های زنجیره‌ای به لحاظ وضعیت عرضه و قیمت کنترل و پایش می‌شوند.

محمدی پور همچنین درباره وضعیت نظارت و بازرسی در سال ۱۳۹۹ گفت: سال گذشته بیش از ۸۰۰۰ بازرسی در استان تهران انجام شد که نسبت به سال ۱۳۹۸ حدود ۱۵ درصد افزایش داشت. در این مدت نزدیک به ۷۷ هزار پرونده به ارزش ریالی ۳۲۰۰ میلیارد تومان که نسبت به سال قبلش ۱۲ درصد افزایش داشت، تشکیل و به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان روز ارتش غنی سازی اورانیوم دعای روز پنجم رمضان کالای خوراکی سعید محمدی پور نظارت و بازرسی گرانفروشی گروه های شغلی سایت غنی سازی نطنز ماه رمضان روز ارتش غنی سازی اورانیوم دعای روز پنجم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان، در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری انواع لوازم خانگی خارجی در یک انبار در شهر کرمان، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی قضایی و با همراهی کارشناسان اداره صمت استان در بازدید از این انبار، بیش از ۴۰ دستگاه انواع لوازم خانگی خارجی، شامل: یخچال فریزر، تلویزیون، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم منزل را کشف و آنان را تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان دادند.  

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، بیان داشت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به تعزیرات حکومتی معرفی شد که در این رابطه با توجه به ضرر و زیان عرضه کالای قاچاق به جای تولیدات داخلی از همگان می‌خواهیم نگهداری و فروش هر گونه اقلام قاچاق و غیر مجاز را به شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی گزارش کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تشکیل ۱۰ پرونده برای واحد صنفی متخلف در زاهدان
  • پلمب یک مشاور املاک به دلیل نداشتن پروانه کسب
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • شناسایی ۲ انبار کالای قاچاق در غرب تهران
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • یک مشاور املاک در کرمانشاه پلمب شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • رسیدگی به ۵۳ پرونده شکایات مردمی مازندران در هفته جاری
  • تشکیل ۳۰۳۵ پرونده تخلف در استان خراسان شمالی