Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هاوری شمس الهی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۳۰ عدد گاردریل در سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان جمع آوری، تعمیر یا نصب گردیده و نیز ۵۰۰ متر عملیات ترانشه برداری جهت ایمن سازی محور‌ها انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شمس الهی افزود: در این مدت ۷ عدد نرده حفاظ و قرنیز تعمیر، ۸۴ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه‌ها و ۲۰۶ کیلومتر عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در شهرستان بوکان به پایان رسید و نسبت به جمع آوری، بازسازی و تعمیر و نیز نصب ۹۶۰ عدد تابلو و علائم در محور‌های شهرستان بوکان اقدام گردید.

 این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سال گذشته ۶ عدد سرعت کاه در جاده‌های شهرستان بوکان نصب و ۵۲۶ مورد تنقیه پل انجام گرفت و برای ایمن سازی محور‌های شهرستان ۴۱ کیلومتر خط کشی و ۵۴ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه شهرستان برگزار گردید.

او گفت: از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در سال گذشته می‌توان به ۴۰۳ تن نخاله برداری، ۵۷ مورد اخطار کتبی برای متجاوزین به حریم راه و ۲۷ مورد اجرای احکام قضایی، ۱۸ هزار و دویست مورد شستشوی تابلو و علائم، ۲۲ عدد تعمیر و نصب چراغ‌های هشدار چشمک زن و همچنین ۷۹ کیلومتر برچیدن علف‌های هرز در محور‌های شهرستان اشاره کرد.

شمس الهی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش شبانه روزی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در سال جاری شاهد امن‌تر شدن بیش از پیش محور‌های مواصلاتی این شهرستان و آسایش کاربران جاده‌ای و مسافرین گرامی باشیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محورهای مواصلاتی حمل و نقل جاده ای شهرستان بوکان جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است

کیلومتر ۱۲۰ محور شهداد _نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی فرمانداری کرمان، کیلومتر ۱۲۰ محور شهداد _نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و تخریب جاده تا اطلاع ثانوی مسدود است.

در ادامه فیلم مربوط به تخریب جاده را ببینید:

کد خبر 748190

دیگر خبرها

  • فیلم | جاده شهداد - نهبندان مسدود است
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • نصب ۳ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی
  • عملیات بازگشایی راه‌های مواصلاتی زیرکوه آغاز شد
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی