Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ حیدری گفت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده‌های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا کرده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودروهای زرهی و خودروهای هوشمند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تمام عرصه ها آماده دفاع جانانه از میهن عزیزمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: امروز بخش اعظمی از مرزهای کشورمان توسط نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران کنترل می شود و نیروی زمینی مشغول تولید امنیت در این مناطق است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره توان دفاعی این نیرو اظهار داشت: نیروی زمینی در چرخه دفاعی در رده‌های مختلف، نهضت روی پای خود ایستادن را به معنای واقعی کلمه معنا کرده و توانسته است در زمینه موشکی، پهپادی، جنگال، خودروهای زرهی و خودروهای هوشمند به دستاوردهای بسیار خوبی دست یابد و هیچ نیازی به بیگانگان ندارد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به اقدامات این نیرو در خدمت رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف مانند سیل، زلزله و مقابله با ویروس کرونا گفت: نیروی زمینی در هر حادثه ای که مردم عزیزمان احساس کنند بایستی ارتش را در کنار خود ببینند، بلافاصله حضور یافته و به خدمت رسانی می‌پردازد.
وی در پایان گفت: اگر دشمنی حماقت کند و نگاه چپی به مرز و بوم ایران کند، بداند که اگر شروع کننده باشد قطعا پایان دهنده نخواهد بود و ما او را در باتلاقی از مرگ فرو خواهیم برد که درس عبرتی برای آنها باشد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فرمانده نيروي زميني ارتش توان نظامی ایران روز ارتش نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه شرق این نیرو از سایت شهید علایی گناباد بازدید و توان رزم و آمادگی دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می دهد.
وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرزهای هوایی کشور حراست و پاسداری می کنند.
جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیروهای مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرزهای هوایی کشور برقرار است.
امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان