Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر غلامعلیان گفت: امروز این افتخار را داریم  که ارتش جمهوری اسلامی ایران  در عرصه آموزش های رزمی و عملیاتی قرار دارد و  اگر خدای ناکرده تهدیدی از طرف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گیرد این آمادگی وجود دارد که در کسری از زمان وارد شده و تهدید را سرکوب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان، صبح امروز مراسم رژه خودرویی به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی با حضور سرتیپ دوم ستاد امیر غلامعلیان فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق، استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، فرمانده نیروی انتظامی استان، رئیس کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و اعضای شورای تامین استان کرمان در پادگان آموزشی 05 کرمان برگزار شد؛ امیر غلامعلیان در این مراسم اظهار کرد: 29 فروردین هر سال یادآور پیام تاریخی بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) در 26 فرودین 1358 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: علیرغم تمام توطئه ها و کارشکنی هایی که برای انحلال ارتش توسط منافقین، فدائیان خلق، جبهه آزادی و لیبرال هایی که اوایل انقلاب ادعای سهم خواهی داشتند و ارتش جمهوری اسلامی ایران را یک مانعی برای اهداف می دانستند مطرح کردند اما این دید بصیر و آینده نگری حضرت امام (ره) بود که در 29 فرودین 58، فرمودند ارتش با تمام  ساز و برگ به رژه بپردازد و موجودیت خود را به اثبات برساند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب‌شرق ارتش افزود: امروز به شکرانه 4 دهه حضور اقتدار آفرین ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های دفاع، سازندگی، بلایای طبیعی و همه بحران هایی که بر کشور مترتب شد خوشبختانه ارتش با پیام مقتدای خود در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار شد و این ماندگاری را به فال نیک می گیریم.

امیر غلامعلیان ادامه داد: خدا را شکر این ادعا را داریم که ارتش جمهوری اسلامی به عنوان یک ارتش معنویت محور 3 بعدی است که بر تارک نظام جمهوری اسلامی می درخشد.

وی عنوان کرد: امروز بعد اول ارتش، انضباط است که در تمام شئون نظامی گری و سلسله مراتب خدمتی خود به عنوان شاکله و قوام یک سازمان نظامی مورد تقدیس قرار گرفته و ما مفتخریم با محور معنویت در خدمت نظام جمهوری اسلامی باشیم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش، توانایی های دانشی و مهارتی را بعد دوم ارتش عنوان و تصریح کرد: خوشخبتانه امروز تمام زیرساخت ها چه در بعد تجهیزات چه در بعد سخت افزارها و نرم افزارها همه با استعانت از درگاه ایزد متعال و با تکیه بر دانش بومی و مهارت کارمندان، کارگران، افسران و درجه داران و سربازان جوان ما در پهنه ارتش جمهوری اسلامی صورت می گیرد.

امیر غلامعلیان بعد سوم  را آمادگی های رزمی و عملیاتی برشمرد و خاطرنشان کرد: امروز این افتخار را داریم  که ارتش جمهوری اسلامی ایران  در عرصه آموزش های رزمی و عملیاتی قرار دارد و  اگر خدای ناکرده تهدیدی از طرف دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی صورت گیرد این آمادگی وجود دارد که در کسری از زمان وارد شده و تهدید را سرکوب کند.

وی گفت: امروز شعار ارتش، شعار ولایتمداری است که هیچ کاری در ارتش انجام نمی شود مگر خواسته ولایت و رهبری باشد و خدا را شکر این اعتقاد راسخ در بین بدنه ارتش جمهوری اسلامی وجود دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش افزود: ما امروز افتخار داریم سراسر مرزهای ایران از جمله غرب شمال غرب و جنوب  توسط ارتش جمهوری اسلامی رصد و واکاوی می شود  و اجازه هیچ اقدامی علیه کشور را نخواهیم داد.

امیر غلامعلیان با بیان اینکه ارتش آیینه به تمام معنای "أَشِدّاءُ عَلَى الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم" است، اذعان کرد: این افتخار را داریم که فرهنگ عاشورایی در تمام آموزش‌های ارتش ارائه می‌شود و فرهنگ عاشورا را در صحنه عمل مورد اجرا می‌گذاریم.

وی خاطرنشان کرد: ارتش در هر بحرانی در کنار مردم  قرار دارد و از همان ساعات اولیه بحران هایی همچون سیل، زلزله و ... غیره خود را به مردم می رساند و خدمت رسانی می کند.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: تمامی نیروهای مسلح بازوان رهبری هستند و در سایه همبستگی و با فرمان ولایت فقیه آماده جانفشانی است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش ارتش جمهوری اسلامی ایران نظام جمهوری اسلامی امیر غلامعلیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۲۹۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ امیر سرتیپ آشتیانی در دیدار با همتای خود ضمن اشاره به اهمیت جمهوری بلاروس در سیاست خارجی  جمهوری اسلامی ایران گفت: دو کشور در مورد مسائل مهم منطقه ای و جهانی دارای دیدگاه مشترک بوده و همواره از اقدامات و مواضع یکدیگر حمایت می کنند.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با  اشاره به موضوع فلسطین به عنوان یک مسئله مهم جهانی  گفت: رژیم صهیونیستی علاوه بر نسل کشی و ارتکاب جنایت جنگی در یک اقدام تروریستی با حمله به اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران در سوریه کنوانسیون های بین المللی را زیر پا گذاشته و متعاقبا پاسخ ایران به این رژیم مطابق ماده ۵۱ منشور سازمان ملل متحد بود. 

وزیر دفاع ادامه داد: انتظار ما از کشورهای دوست و مستقل این است که نقض آشکار قوانین بین المللی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم نمایند. 

امیر سرتیپ آشتیانی با اشاره به ظرفیت های متنوع و مختلف دو کشور در حوزه های نظامی و دفاعی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران در جهت تقویت و ارتقای این همکاری ها تاکید نمود. 

در این دیدار دو طرف همچنین بر ظرفیت های موجود و همکاری دو جانبه بر ضرورت اجرای موافقت نامه های دفاعی و تخصصی تاکید نمودند. 

وزیر دفاع بلاروس نیز در این دیدار با اشاره به حمله ظالمانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران این اقدام را زیر پا گذاشتن حقوق بین‌المللی توصیف و پاسخ محدود جمهوری اسلامی ایران به اقدام این رژیم را که متضمن مدیریت تنش و عدم گسترش آن بود را عاقلانه و مدبرانه توصیف کرد. 

وی در این دیدار اظهار داشت: با وجود فشار و تحریم کشورهای غربی علیه این کشور "مینسک" آمادگی خود را جهت توسعه و تقویت همکاری های دو جانبه در حوزه های مختلف اعلام می نماید.

دیگر خبرها

  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • آمادگی بلاروس برای همکاری با ایران باوجود تحریم‌های غرب
  • شهید شیرودی خلبان تیزپرواز آسمان ایران
  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • امیردریادار ایرانی: ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب آمادگی دارد/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • امیردریادار ایرانی : آمادگی کامل ایران برای حضور دائمی در قطب جنوب/ حرف اول را در جهان می‌زنیم + فیلم