Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران از ممانعت مدیران شرکت ملی نفت از ورود بازرسان استانداری تهران خبر داد.

به گزارش ایسنا، غلامرضا عباس پاشا گفت: با تشدید بیماری کرونا در استان تهران و با هدف صیانت از سرمایه های انسانی که همان کارکنان ادارات هستند با دستور استاندار تهران تیم های بازرسی با محوریت معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری از دو هفته قبل بصورت مستمر اقدام به بازدیدهای سرزده از دستگاه های اجرایی ملی و استانی مستقر در پایتخت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این بازدیدهای سرزده مشتمل بر حضور و نظارت از برخی وزارتخانه‌ها نظیر وزارت امور اقتصادی  و دارایی، آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، سازمان امور مالیاتی و سازمان تامین اجتماعی کشور صورت گرفت که ضمن قدردانی از همکاری مدیران این وزارتخانه‌ها در مجموع میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در این مجموعه ها رضایت بخش بوده و به استثنا چند مورد که متخلفین به هیئت تخلفات معرفی شده اند مشکل خاصی مشاهده نشد.

معاون استاندار تهران تاکید کرد: امروز همچنین در راستای وظایف محوله از سوی ستاد کرونای استان تهران مقرر شد  تا بازدید سرزده ای از شرکت ملی نفت صورت بگیرد که متاسفانه مسئولین این شرکت از ورود تیم بازرسی استانداری تهران با این استدلال که این بازدید از قبل هماهنگ نشده ممانعت کرده و این در حالی است که اساسا نظارت بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در دستگاه های اجرایی ماهیتی سرزده دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانداري تهران شركت ملي نفت بازرسی و نظارت استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۳۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان از رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی این استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مظفر جمالی‌نژاد، ظهر امروز، در دیدار  با استاندار لرستان گفت: تحقق  شعار سال برای امید و اعتمادآفرینی‌ هرچه بیشتر در جامعه نیازمند همراهی و اهتمام دستگاه‌های اجرایی است.

او با اشاره به اتخاذ سیاست پیشگیرانه و اقدام به‌موقع دیوان محاسبات لرستان در چارچوب اختیارات قانونی، اضافه کرد: استفاده از تهیه تفریغ زودهنگام، تهیه گزارش‌های تحلیلی و آسیب‌شناسی و راه‌اندازی سامانه 198 ازجمله اقدامات این اداره‌کل است.

توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم

مدیرکل دیوان محاسبات لرستان عنوان کرد: رصد و نظارت بر سامانه‌ها و بانک‌های اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی، بازدید‌های میدانی، برگزاری نشست‌ها و دوره‌های  آموزشی و تخصصی از دیگر اقدامات این اداره‌کل بوده‌است.

جمالی‌نژاد با اشاره به کمک به پیشرفت و توسعه لرستان، بیان کرد: دستاوردهای خوبی را در تحقق منابع  و مصارف بودجه،  جذب به‌موقع و صحیح اعتبارات و تسهیلات تکلیفی به‌دست آورده‌ایم.

ابوطالب شفقت، استاندار لرستان، نیز در این نشست گفت: تصمیم‌گیری  مؤثر و اجرای برنامه‌های کلان و راهبردی نیازمند اصلاح و بازنگری در فرآیندها و نظام بودجه‌ریزی فعلی است.

او ورود دیوان محاسبات را به حوزه شرکت‌های دولتی و شبه‌دولتی بسیار مهم دانست و یادآور شد: از ارسال گزارش‌های  تحلیلی و نتایج نظارت برخط ماهانه برای کمک به تصمیم‌گیری بهتر استقبال می‌کنیم.

انتهتی پیام/645

دیگر خبرها

  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت و بدون اغماض در دولت مردمی اجرا شده است
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • حضور سرزده ماسک در چین | تسلای خودران در چین؟
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!